Heda fanclub!

Tom Byron skrev:
Nu fattar jag inte, jag menade banorna som vi åkte på i helgen, du skrev ju att din var 8meter bred samt 1.4km lång....... så stor var inte min :va

Du borde bli bannad din perversa groda :fatta!

:hihi
HEHEHE :tummenupp
Vad trodde du JAG menade då :va
Klart chixen (:tuttar) kastar sig över mig när jag får stor bana att visa Husans urkraft på. Lixom lättare för en usel pilot (jag) att få det se bra ut på större bana... Det svåra är bara att få ut dem på sjön :huvet :(

Wheeliegirl skrev:
Vi vet nog alla vad du EG menade!! :D
Å nu undrar vi såklart, HUR VET DU DET????? :7peta :-D

En quote från Yasha säger ju allt: ".....VISSTE att gurun är en kinky f-n" haha :banana

Det här börjar bli riktigt spännande :hihi :D

Jao nyss hemkommen från mässan, sett massor med hojar & SH folk. Främst i raden av dom står naturligtvis :Bugar HEDA
Fotobevis finns med Heda & Ducatichixen, som vanligt så hänger dom som klasar runt honom. :kär :tummenupp
Tyvärr så lyckades Motulbrudarna missa att gurun fanns på mässan :confused: så det blev inget foto med dom. :va

Kollade på motarduppvisningen & Arméns lejons uppvisning oxå. Sikna tokar dom är dom där lejonen... :kocko
Duktiga på att framföra hoj är dom iaf. :bow :yoparty

:)

weeeeeeeeeeeeeee, jag trivdes typ lite iaf.

Skitmässa, typ stod i bilkö pga av olycka på någe plejs kallat "norra länken" eller så, satt pissnödig i bilkö på en bro i nästan en timme..... skulle vara där nere till tolvslaget men kom dit efter ett..........suck

Å va dåligt med chix det var, sämsta mässan hittills i dräggelsyfte........Boooring, jag som laddat med kamera å allt........ suck :rolleyes:

Trevligt att träffa massa muppar ivf :fyllisar

Bifogat

• chix.JPG
    chix.JPG
    74 KB · Visningar: 59
Tom Byron skrev:
Å va dåligt med chix det var, sämsta mässan hittills i dräggelsyfte........Boooring, jag som laddat med kamera å allt........ suck :rolleyes:

Trevligt att träffa massa muppar ivf :fyllisar

Väldigt dåligt med dräggelchix var det, har mässan gått & blivit politiskt korrekt nu helt plötsligt??? :confused: :3freak
Ja ja kul var det att träffa en massa folk iaf. :)

:tungan

Vi får nog söka andra jobb än pappparazzzzis........:) Dålig utdelning, eller ska man gå ut hårdare, var vi för mesiga? Jaja, nu får man munka ett tag, is-rm serien är inte direkt övergödd med lättklätt........ :tungan

Ghost skrev:
Väldigt dåligt med dräggelchix var det, har mässan gått & blivit politiskt korrekt nu helt plötsligt??? :confused: :3freak
Ja ja kul var det att träffa en massa folk iaf. :)

Tom Byron skrev:
Vi får nog söka andra jobb än pappparazzzzis........:) Dålig utdelning, eller ska man gå ut hårdare, var vi för mesiga? Jaja, nu får man munka ett tag, is-rm serien är inte direkt övergödd med lättklätt........ :tungan
Är det så att herrarna bör efterfråga en utveckling av genomskinliga skoteroveraller?!? :va

:arsele

Yasha skrev:
Är det så att herrarna bör efterfråga en utveckling av genomskinliga skoteroveraller?!? :va

:arsele

Det skulle säkerligen öka intresset för sporten,
eller rättare sagt det skulle komma mer publik men det är nog inte för tävlingens skull dom kommer... :3freak

:tuttar

Tom Byron skrev:
går inte blir kondens :fakta
Vadå för?!? Blir tjejerna så heta av att vistas nära gurun? Räcker inte kylan utanför overallen (huvudet?) till för att hålla dem coola? Vet du inte att det finns material som ANDAS!!! :kocko

Ghost skrev:
Det skulle säkerligen öka intresset för sporten,
eller rättare sagt det skulle komma mer publik men det är nog inte för tävlingens skull dom kommer... :3freak

:tuttar
Och vad tror du paraplyflickor EGENTLIGEN är till för?!? :va

Jo, men ska du ha gore-tex så ser man 30% sämre igenom kläderna....... å därigenom missar man poängen. Nog om detta, en skoteroverall kan dölja en spets-bh så fantasin får jobba tills solen tittar fram på Tierp. :tummenupp

Yasha skrev:
Vadå för?!? Blir tjejerna så heta av att vistas nära gurun? Räcker inte kylan utanför overallen (huvudet?) till för att hålla dem coola? Vet du inte att det finns material som ANDAS!!! :kocko

Motivera föraren, MIN paraplyflicka...... äum, (who?) ....... omformulerar, En av mina CHIX skulle jag bli glad ifall de dök upp överhuvudtaget utan att man behövde säga till INNAN att man ska muppa på isen, men hur bra skulle inte det vara. Nu får man locka med sex, ska det behöva vara så :va

:hihi :hihi :Bugar HEDA :Bugar :hihi :hihi

Yasha skrev:
Och vad tror du paraplyflickor EGENTLIGEN är till för?!? :va

Tom Byron skrev:
Motivera föraren, MIN paraplyflicka...... äum, (who?) ....... omformulerar, En av mina CHIX skulle jag bli glad ifall de dök upp överhuvudtaget utan att man behövde säga till INNAN att man ska muppa på isen, men hur bra skulle inte det vara. Nu får man locka med sex, ska det behöva vara så :va

Nä men asså så dära kan det juh inte vara. Dom måste juh hålla lite koll på när GURUN ska köra juh, typ lixom. :Bugar
Om dom inte kan hålla reda på det, då måste'ru ju slopa'rom, kan juh inte ha chix som man måste säga till om att dom ska worshippa en lixom... :kocko
Åsså ska dom ha mutor oxå... Nä'ru det är nog dags att titta över "stallet", dom verkar ha haft det lite för bra.
För lite pimp helt enkelt... :död

:D

*och för den som inte fattade det så är hela ovanstående inlägg ironinsk menat...*

Nää, han var ju gipsad sist jag träffde han (supersnoppo) på gelleråsen. Då hände inget iaf....... mer än den där buttpluggbilden när Ebbe monterar :arsele

Wheeliegirl skrev:
Vi vet nog alla vad du EG menade!! :D
Å nu undrar vi såklart, HUR VET DU DET????? :7peta :-D

En quote från Yasha säger ju allt: ".....VISSTE att gurun är en kinky f-n" haha :banana

Nu börjar du låta som mig "en usel pilot" YADA YADA YADA, jag ska ändra inställning..........JAG ÄR BÄST, THE MAN, HELT ENKELT........... Du kommer aldrig bättre än tvåa då jag är med på samma bana, SUCK ON THAT :7peta

Supermoto skrev:
HEHEHE :tummenupp
Vad trodde du JAG menade då :va
Klart chixen (:tuttar) kastar sig över mig när jag får stor bana att visa Husans urkraft på. Lixom lättare för en usel pilot (jag) att få det se bra ut på större bana... Det svåra är bara att få ut dem på sjön :huvet :(

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti