Heda fanclub!

Tom Byron skrev:
Men förklara då, varför hänger man med folk nu som körde mössan av mig förra året (på isen) de lär ju inte köra saktare.

Eller mörkar de så jag "verkar" snabbare så börjar de gasa när det blir race ;)

Håller med Ghost, :yoparty

det var ju KTM´en som gjorde dig till den du är idag!!! :tungan

En snabb förare, med eller utan Husa!!
Dessutom, så hade du nog vart snabbare MED KTM´en nu iaf! ;-) hehe

Tom Byron skrev:
Eeeh, det tror jag inte......hojen gör mig snabbare isf.... sabba inte det här nu, någon chix kanske nappar :)

Vilket chix skulle det vara Wheeliegirl eller Yasha?
Den ena är redan såld på husa & den andra inte... :brinnerup

Eller Räven kanske? Föresten var har hon tagit vägen, någon som vet? :confused:

:Bugar

Nee, ingen i tantmaffian.... *duckar*

... du får se.... :kär

Ghost skrev:
Vilket chix skulle det vara Wheeliegirl eller Yasha?
Den ena är redan såld på husa & den andra inte... :brinnerup

Nja, kanske mitt fel :confused: HOn har inte skrivit en rad sedan jag kallade hennes framskärm för "elefantsnabel"..... dumma mig :fatta!

Ja eller hur.... :banana

Ghost skrev:

Tom Byron skrev:

He he he... t-maffian... :hihi

NÄR får jag se? På torsdag? Skickar bidrag till inträdet om du vill. :)
Måste ju få till grupp-BOW:en på bild ju. :D

Tom Byron skrev:

Om jag inte VISSTE att gurun är en kinky f-n, som GILLAR hanky-panky, så skulle jag tamejfan åka till Bockbrännarsta'n och ge honom en omgång så dem lilla beniga blev gul och blå den också!!! :fatta! :arsele

Är det någon som vet någon lämplig bestraffning? :confused: Den j-veln gillar ju chix, kramar och mys också... :3freak

Yasha skrev:
Om jag inte VISSTE att gurun är en kinky f-n, som GILLAR hanky-panky, så skulle jag tamejfan åka till Bockbrännarsta'n och ge honom en omgång så dem lilla beniga blev gul och blå den också!!! :fatta! :arsele

Är det någon som vet någon lämplig bestraffning? :confused: Den j-veln gillar ju chix, kramar och mys också... :3freak

Sälj på han en husa det är väl straff nog? :confused:

Ja just det han har redan en... :brinnerup

Tom Byron skrev:
E det ovanligt ?? :D

Berätta nu, har du någe FOX-NEWS.... vad har hänt, hojen såld eller :va
[Ghost ignore mode on]

Näää??? Hon körde ju i gokarthallen den 28:e december, så nog har hon den kvar! Hon var enda chick där som körde, så hon är still going strong, men jag har inget hört från henne! :(

Tom Byron skrev:
Men förklara då, varför hänger man med folk nu som körde mössan av mig förra året (på isen) de lär ju inte köra saktare.

Eller mörkar de så jag "verkar" snabbare så börjar de gasa när det blir race
Behöver väl ingen förklaring.... HUSA + HEDA = unbeatable:mattias

Ghost skrev:
Det är för att DU har blivit snabbare inte för att du har bytt hoj ju!!! :bow
SNICK-SNACK lilla Laban!!!

Tom Byron skrev:
Eeeh, det tror jag inte......hojen gör mig snabbare isf.... sabba inte det här nu, någon chix kanske nappar
Vill såklart inte mästra GURUN :Bugar men blir inte chixen mer impade om DU är snabbare? Fast å andra sidan så är ju en HUSA :yoparty det ultimata raggningsverktyget. Är det det här som kallas moment 22 :D :va

Tom Byron skrev:

Ojojoj vad pisk du kommer få av hon-med-världens-värsta-åldersnoja nu.......

Yasha skrev:
[Ghost ignore mode on]

Näää??? Hon körde ju i gokarthallen den 28:e december, så nog har hon den kvar! Hon var enda chick där som körde, så hon är still going strong, men jag har inget hört från henne! :(
AHAAAA, var det hon..... Vi plockade ut en hemmatillverkad öronpropp ur örat på henne efter körningen. Den satt lååångt inne. Låååååååååååångt inne :D
Hon körde tokbra. Inte så värstans snabbt men jädrigt mjukt och i väldigt fina spår. Lite som tant Raffa faktiskt. Vi var flera som satt och berömde hennes körning :tummenupp

PS Det blev en del det där. Ni kan ju inte hålla på och skriva hur mkt som helst hela kvällarna när jag är och spelar hockeybockey...

Yasha skrev:

En lämplig bestraffning är att vi sk. "tanter" ger honom vad han tål på en bana!!! :fatta! Vera, det fixar väl du?? :Bugar

Eller ska man kanske slå UNDER bältet och avslöja några saftiga detaljer om allas vår GURU? hehe :tuttar

"SAFTIGA" :tummenupp :kiss

Wheeliegirl skrev:
En lämplig bestraffning är att vi sk. "tanter" ger honom vad han tål på en bana!!! :fatta! Vera, det fixar väl du?? :Bugar

Eller ska man kanske slå UNDER bältet och avslöja några saftiga detaljer om allas vår GURU? hehe :tuttar

Tom Byron skrev:
Är det nåt vi andra bör känna till LR :confused:

Är det istället för saftiga detaljer otrevliga eller kanske t.o.m kränkande detaljer. Eller är det så att det GURUN :Bugar har "under bältet" är väldigt saftigt :va Det vet ju såkalrt JAG inget om men damerna i fan-cluben kanske vet :tungan

Weeeeeeeeeeeeee

Äsch, fråga inte så mycket, min e både smalare å kortare än din :)

Supermoto skrev:
Är det nåt vi andra bör känna till LR :confused:

Är det istället för saftiga detaljer otrevliga eller kanske t.o.m kränkande detaljer. Eller är det så att det GURUN :Bugar har "under bältet" är väldigt saftigt :va Det vet ju såkalrt JAG inget om men damerna i fan-cluben kanske vet :tungan

Tom Byron skrev:
Äsch, fråga inte så mycket, min e både smalare å kortare än din :)
Tror du inte att chixen :tuttar kommer kasta sig över MIG nu istället för DIG:va

Näe, det är klart. Hur fanken skulle jag kunna konkurrera med :Bugar GURUN :Bugar.

Förlåt mig :(

mr_rockster skrev:
;)... Klart jag e! =).. Har du sålt 380:n eller 250:n? Såg att du bara hade en ktm eller?

har bara min lilla söta 380 kvar, blir bara cross på den i år!

siktet är inställt på en smr...en orange

Nu fattar jag inte, jag menade banorna som vi åkte på i helgen, du skrev ju att din var 8meter bred samt 1.4km lång....... så stor var inte min :va

Du borde bli bannad din perversa groda :fatta!

:hihi

Supermoto skrev:
Tror du inte att chixen :tuttar kommer kasta sig över MIG nu istället för DIG:va

Näe, det är klart. Hur fanken skulle jag kunna konkurrera med :Bugar GURUN :Bugar.

Förlåt mig :(

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...