Heda fanclub!

Wheeliegirl skrev:
JA, det kan det!! hehe :fatta! :kocko
HELGERÅN!!!! :4skrika

Var är moderatorn??

Ta bort. Får utslag. *host, host* svårt att andas... Ser dubbelt.... Benen skakar... Ljuset i tunneln...

Crap!!

Vilken låg nivå det blev här helt plötsligt (!), orange är inte bra......... bara om de ligger bakom :)

Tom Byron skrev:
Crap!!

Vilken låg nivå det blev här helt plötsligt (!), orange är inte bra......... bara om de ligger bakom :)

Höjer nivån med ett lite lagom nedlägg.

Bifogat

• 777.jpg
    777.jpg
    28.4 KB · Visningar: 46
Wheeliegirl skrev:
JA, det kan det!! hehe :fatta! :kocko
Nu ska jag säga något som jag aldrig sagt förut... KTM:erna är snygga om de är i RIKTIGT racestuk! VM-cyklarna är riktigt fina, däremot så tycker jag att en vanlig 625:a, 640, 660 ser förbannat tråkiga ut original. Tycker inte ens att 660:n är så jäkla snygg...

Husky och bergare är snygga vad man än gör med de...

Tom Byron skrev:
DU om någn borde ju vet som gör det OFTA

HEHEH
Amen asså. Skulle vi inte hålla ihop nu och ta bort de här KTMfasonerna :va

Kommer du ner på Torsdag förresten????

PS Faktum är att efter att ha blivit torpederad en gång på Åland och slagit över baklänges en gång i sandtag så börjar bakskärmen se lite ehhh... trött ut :(

mr_rockster skrev:
Nu ska jag säga något som jag aldrig sagt förut... KTM:erna är snygga om de är i RIKTIGT racestuk! RM-cyklarna är riktigt fina...

du e lite småkär i min hoj alltså?! :D :7peta

mr_rockster skrev:
Nu ska jag säga något som jag aldrig sagt förut... KTM:erna är snygga om de är i RIKTIGT racestuk! ...
Husky och bergare är snygga vad man än gör med de...
Det var nära att jag erbjöd dig en omgång med smisk där mr_tråkster :fatta! , men du avslutade så snyggt så.. .OK då! Du kan få smisk ändå!!! :hihi

Tom Byron skrev:
Gör du sådär på isen blir jag impad :Bugar

Cool bild, kille ser liiite ansträngd ut :)

På isen? Hehe, bara strax innan jag vurpar. (Vilket jag sällan gör. :rolleyes: )
Ansträngd? Stabil, han ser stabil ut. :tummenupp

Stabil..... undra om han e koncentrerad då? hehe, ingen söndagstur han e ute på :)

LasseR6 skrev:
På isen? Hehe, bara strax innan jag vurpar. (Vilket jag sällan gör. :rolleyes: )
Ansträngd? Stabil, han ser stabil ut. :tummenupp

Tom Byron skrev:
Stabil..... undra om han e koncentrerad då? hehe, ingen söndagstur han e ute på :)

Verkar vara fint väder & förmodligen en söndag pga vädret, vilket ger en fin söndagstur i vanligt skitfort tempo. :rolleyes:

Tom Byron skrev:
Crap!!

Som du gör fast du kör blågult?? :7peta :D Har hört att det faktiskt hänger på föraren, inte (bara) hojen! :banana

Sara (ja, jag e bara sur för att han blivit hjärntvättad av Husasekten och övergivit oss som ff e vid våra sinnens fulla bruk! :tuttar )

Men förklara då, varför hänger man med folk nu som körde mössan av mig förra året (på isen) de lär ju inte köra saktare.

Eller mörkar de så jag "verkar" snabbare så börjar de gasa när det blir race ;)

Wheeliegirl skrev:
Som du gör fast du kör blågult?? :7peta :D Har hört att det faktiskt hänger på föraren, inte (bara) hojen! :banana

Sara (ja, jag e bara sur för att han blivit hjärntvättad av Husasekten och övergivit oss som ff e vid våra sinnens fulla bruk! :tuttar )

Wheeliegirl skrev:

HUSASEKTEN RÅKKAR PHETAST!!! HEDA ÄR KUNG!!!
:banana :banana :banana
:Bugar :Bugar :Bugar

Tom Byron skrev:
Men förklara då, varför hänger man med folk nu som körde mössan av mig förra året (på isen) de lär ju inte köra saktare.

Eller mörkar de så jag "verkar" snabbare så börjar de gasa när det blir race ;)

Det är för att DU har blivit snabbare inte för att du har bytt hoj ju!!! :bow :bow :bow

Eeeh, det tror jag inte......hojen gör mig snabbare isf.... sabba inte det här nu, någon chix kanske nappar :)

Ghost skrev:
Det är för att DU har blivit snabbare inte för att du har bytt hoj ju!!! :bow :bow :bow

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul