Vad är det för fråga?blom skrev:frågan är ju om man ska klämma bärs både idag och imorgon![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för fråga?blom skrev:frågan är ju om man ska klämma bärs både idag och imorgon![]()

Min é chråååmad!abstruse skrev:Vadå "alla fina presenter"? Till mig har Heda bara skickat en present. Vad f*n, jag vill också ha fler! *morr*![]()
jag kan och vill blev så sugen när jag läste vad du skrevYasha skrev:Vad är det för fråga?Det är klart du ska, om du vill och kan!
![]()

Sitter som gjuten, shit vilket bra impulshandlande Men det börjar bli varmt
Frxtn, den där presenten på bilden har du inte fått av mig, det var ju en STÖRRE burk, are you cheatin´ on me
Århundradets lögn
innan så det blev fart på dig
Heda skrev:Ghost, klart du e omvänd å utan egen vilja, varför annars "fixa släpet" kör mig till gävle......... du var så söt bakom ratten, förstod att du fått liteinnan så det blev fart på dig
Du fanns ju redan där när vi kom fram!! :kocko
HEDAWheeliegirl skrev:hmmm...... kanske bättre om du behåller dina fantasier för dig själv, när dom innefattar två killar/gubbar i kallingar!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Aja, har ju inte så mycket att sätta emot längre eftersom strecket är passerat.
Supermoto skrev:TRE
Quitte, Heda och Ebbe....

Ghost skrev:Men, men, men... jag har ju inte kört dig till Gävle???Du fanns ju redan där när vi kom fram!! :kocko
![]()
Och bara för din skull så inkluderar jag...![]()
HEDA
Ebbe skrev:Hmmm...Aja, har ju inte så mycket att sätta emot längre eftersom strecket är passerat.
![]()
![]()
Men va faaan... i det sällskapet framstår jag ju verkligen som en säl/valross!!! Kommer att få djupa fettodepressioner efter en sånn tillställning. Kan vi inte vänta till slutet av sommaren med kalsongpartaj iaf, så man hinner jetskia av sig lite vinterstoppning?!?![]()
Hm... Bränna däck framför McD med en vattenskoter??? :kockoHeda skrev:Idag var solen framme ivf, blir nog lite vår snart, DÅ ska tån doppas i ån och gummi brännas utanför McD så chixen blir till sig![]()
![]()

Ghost skrev:Hm... Bränna däck framför McD med en vattenskoter??? :kocko
Javisst ja du fick ju låna en Fazer eller vad det nu hette... Är inte det en godissort?![]()
Heda skrev:Knasmupp! Det var ju sektledaren som smiskade upp dig hit![]()

Fast Ubbaklubban är BARA för Gurun!!!
A special gift from ME!!!Oldish...Heda skrev:Jag blev styggt påmind om att jag fyller 29 i vår, inte 28 som jag trodde.....![]()
Hm, vart tog det här året vägen, jag blev helt nervig å spyfärdig, me oldish
![]()

Yasha skrev:Jaja, det är tur att jag bara fyller 25 i sommar då!!!![]()

Shit...abstruse skrev:Kom vi inte fram till 19? Har du lurat mig?![]()

Yasha skrev:Shit...Jamenvaf-n, vi SÄGER väl 19 då!!!
![]()
![]()
![]()
Puss då!![]()
Tänkte inte på det!!! Men då var det iaf inte JAG som sagt det.. *pheeew* Vågen säger att jag fyller 25 och du och Sara 19 (hon... 17? *asg* You go girl!!!abstruse skrev:Ja, vadådå? Sara sa att du bara var två år äldre än hon själv?
Dessutom får jag vara med bland guruchixen och HAN gillade ju förut bara fjortisar, så viss åldersförvirring framstår som ganska så ... normal?

Yasha skrev:Skit samma, party blir det i vilket fall som helst!![]()

Ebbe skrev:Hmmm...Aja, har ju inte så mycket att sätta emot längre eftersom strecket är passerat.
![]()
..............
hehe ;-)Gammelgubben!
![]()
Fast det e väl bäst att hålla tyst, jag kommer väl dit så småningom oxå!!! Fast det dröjer läääääääänge än!!
19 sa vi va Yasha??![]()
![]()

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|