Heda fanclub!

Jag tyckte det lät rätt poetiskt med tre välansade pojkar som jagar varann i pauserna till MotoGP... :confused: :rolleyes:

Hohohoho !!!

Now we´re talking :D

Men du får inte vara med förrän du provat min yammis :fakta :crash :brynad
Quitte skrev:
Jag tyckte det lät rätt poetiskt med tre välansade pojkar som jagar varann i pauserna till MotoGP... :confused: :rolleyes:

Acrid skrev:
Bror...sluta skriv i denna här tråden va? Jag vill inte komma hem till dig o upptäcka att du har byggt ett Heda-altare hemma som du tillber varje dag fem gånger om dan... :Bugar :kocko
Just det!

För det vore ju tråkigt att tivngas stena sin egen bror för att han inte följer de föreskrivna reglerna som säger att man ska tillbe sitt :bow GURU-altare :Bugar SEX gånger om dan :mattias

Klockrent Acrid, det sprutar tårar här nu hihihi

Schnyggt att du lade till text så ingen missar innebörden :arsele :arsele

Chaps eller hur det nu stavas är tydligen på G, dyrt med sådana där brallortydligen, fransjacka skulle han oxå köpa (Ebbe alltså)

Rena vilda western i där i skogen.....

:)

Jag ska leka tjur så ska de jaga mig med lasso i sommar :3freak

Wheeliegirl skrev:
Heda har säkert omvänt honom mest av alla! (eftersom dom bor på samma ställe och Guruns makt upplevs bäst irl!) :D
Därför ska han nu köpa trikåer och en best med en hästkraft i istället!!!! :rofl

Acrid skrev:
Bror...sluta skriv i denna här tråden va? Jag vill inte komma hem till dig o upptäcka att du har byggt ett Heda-altare hemma som du tillber varje dag fem gånger om dan... :Bugar :kocko

Bara fem gånger? Fan, det hinner jag ju med redan före lunch? :brynad

Jag slänger ut bönematten, riktar in den mot Gävle och sedan börjar mässandet... Heda akbar, Heda akbar! :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar

*host - harklar sig - host*

-Härmed måste jag meddela övriga sektmedlemmar att jag abdikerar från min plats i denna världsfrånvända gemenskap. Mitt urträde har två orsaker:

För det första har jag nu i och med min infiltration skaffat tillräckligt med stoff för att få Knutby-sekten att framstå som småpotatis och dessutom tjäna lite kosing genom att sälja storyn till Aftonblaskan. För det andra så vill någon gifta sig med mig och jag kan då icke vara medlem i en pervers sekt där orgier pågår till långt in på småtimmarna, sådant sysslar man med hemma i sängk... Sådant sysslar man inte med! :tomten

Heda skrev:
Chaps eller hur det nu stavas är tydligen på G, dyrt med sådana där brallortydligen, fransjacka skulle han oxå köpa (Ebbe alltså)

Rena vilda western i där i skogen.....

:)

Jag ska leka tjur så ska de jaga mig med lasso i sommar :3freak
HEHE, en annan idé är att du leker säl istället så jag kan jag jaga dig med ubbakklubban åkandes din jetskit :yoparty

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti