Heda fanclub!

Den här dagen tar fanimej priset i sjukhet, eller var det igår ni spammade som grisar :D

Ebbe, någe e fel. Jag e biten av vattenguden, sitter i en våtdräkt och surfar :va Sitter som gjuten, shit vilket bra impulshandlande Men det börjar bli varmt :3freak
Eurosport, SÅKLART

Abstruse, kan du inte ta din leopardtanga istället, din häck e snyggare i dem. Vad äter du för piller för att stay in shape, inte kan det vara polly ivf :rofl Frxtn, den där presenten på bilden har du inte fått av mig, det var ju en STÖRRE burk, are you cheatin´ on me :mad: VEM har gett dig den, håller du på och högerprasslar igen med AlexanderBard :huvet

:lol

Yasha, pryd, hahaha Jo hej alltså :banana Århundradets lögn
Blir det någe åka i helgen då?

Ghost, klart du e omvänd å utan egen vilja, varför annars "fixa släpet" kör mig till gävle......... du var så söt bakom ratten, förstod att du fått lite :whip innan så det blev fart på dig

Wheeliegirl, jag e inte bi........eller humla, bara lite uttråkad ibland. Du får nog snart en "gott å blandat" så du blir snäll igen, eller så e du bara avis för vi gör massa böghögar i snön. Har abs berättat när han å jag badade bastu :fyllisar

.......... oh, shit va varmt, jag lär hoppa ur den här mojängen

Heda skrev:
Ghost, klart du e omvänd å utan egen vilja, varför annars "fixa släpet" kör mig till gävle......... du var så söt bakom ratten, förstod att du fått lite :whip innan så det blev fart på dig

Men, men, men... jag har ju inte kört dig till Gävle??? :va Du fanns ju redan där när vi kom fram!! :kocko :rolleyes:
Och bara för din skull så inkluderar jag... :smasha

:Bugar HEDA

Wheeliegirl skrev:
hmmm...... kanske bättre om du behåller dina fantasier för dig själv, när dom innefattar två killar/gubbar i kallingar!!!!! :whip :ajjabajja :lol :-P

Hmmm... :va Aja, har ju inte så mycket att sätta emot längre eftersom strecket är passerat. :huvet :gnissla

Supermoto skrev:
TRE :fakta
Quitte, Heda och Ebbe....

Men va faaan... i det sällskapet framstår jag ju verkligen som en säl/valross!!! Kommer att få djupa fettodepressioner efter en sånn tillställning. Kan vi inte vänta till slutet av sommaren med kalsongpartaj iaf, så man hinner jetskia av sig lite vinterstoppning?!? :rodnar

Knasmupp! Det var ju sektledaren som smiskade upp dig hit :tummenupp

Ghost skrev:
Men, men, men... jag har ju inte kört dig till Gävle??? :va Du fanns ju redan där när vi kom fram!! :kocko :rolleyes:
Och bara för din skull så inkluderar jag... :smasha

:Bugar HEDA

Hörru, bubben. Inte ska du oxå ha kris......

Jag blev styggt påmind om att jag fyller 29 i vår, inte 28 som jag trodde..... :näsblod :rolleyes: Hm, vart tog det här året vägen, jag blev helt nervig å spyfärdig, me oldish :3freak

Nä, Du e ingen valross säl eller whatever, du e ju ett med vattnet, simmar som en barracuda som DrAlban sade en gång :D

Idag var solen framme ivf, blir nog lite vår snart, DÅ ska tån doppas i ån och gummi brännas utanför McD så chixen blir till sig :banana :hihi

Ebbe skrev:
Hmmm... :va Aja, har ju inte så mycket att sätta emot längre eftersom strecket är passerat. :huvet :gnissla

Men va faaan... i det sällskapet framstår jag ju verkligen som en säl/valross!!! Kommer att få djupa fettodepressioner efter en sånn tillställning. Kan vi inte vänta till slutet av sommaren med kalsongpartaj iaf, så man hinner jetskia av sig lite vinterstoppning?!? :rodnar

Heda skrev:
Idag var solen framme ivf, blir nog lite vår snart, DÅ ska tån doppas i ån och gummi brännas utanför McD så chixen blir till sig :banana :hihi
Hm... Bränna däck framför McD med en vattenskoter??? :kocko
Javisst ja du fick ju låna en Fazer eller vad det nu hette... Är inte det en godissort? :tungan

Meh, kan väl böööööööörna lite me pimpbilen då :tummenupp

Ghost skrev:
Hm... Bränna däck framför McD med en vattenskoter??? :kocko
Javisst ja du fick ju låna en Fazer eller vad det nu hette... Är inte det en godissort? :tungan

Heda skrev:
Jag blev styggt påmind om att jag fyller 29 i vår, inte 28 som jag trodde..... :näsblod :rolleyes: Hm, vart tog det här året vägen, jag blev helt nervig å spyfärdig, me oldish :3freak
Oldish... :va :fatta!

Jaja, det är tur att jag bara fyller 25 i sommar då!!! :lol

abstruse skrev:
Ja, vadådå? Sara sa att du bara var två år äldre än hon själv?
Tänkte inte på det!!! Men då var det iaf inte JAG som sagt det.. *pheeew* Vågen säger att jag fyller 25 och du och Sara 19 (hon... 17? *asg* You go girl!!! :tummenupp )... förstår du om jag blir förvirrad? :3freak Dessutom får jag vara med bland guruchixen och HAN gillade ju förut bara fjortisar, så viss åldersförvirring framstår som ganska så ... normal? :va

Skit samma, party blir det i vilket fall som helst! :fyllisar

Herregud vilken sopa till presentetör dom har skaffat till i år på melodifestivalen :död
Jag tror att det skulle bli bättre om dom stod framför henne i bild med stora plakat där hon kunde läsa innantill vad hon ska säga... :näsblod

tur att man inte tittar på sån't dä'ra... :rolleyes:

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...