Hell
Mobilis in mobil
- Gick med
- 5 Jul 2007
- Hoj
- BMW R1200GS Adv -09. Ural Ranger -15. Royal Enfield Classic 500 -19.
Mycket bra, Lelle som har hand om butiken har en ruskig koll och är förmodligen en av de sista i branschen som viger sitt liv åt att göra kunden nöjd, fem femmor av fem.
Dock kan det vara svårt att komma fram på telefon eftersom han är ensam i butiken och det ringer konstant från mars till september.
Känner honom sedan många år tillbaka och vi har jobbat ihop i perioder.
Tel butiken 08-882918
Otroligt trevliga, Kunniga och service i toppklass. Lite mycket i butiken ibland så svårt att nå dem med telefon.
Om det funkade skulle jag köpa alla grejer från dem ink MC.
Men det låter ju bra! Tack för att ni svarade! Jag vet att AVA var knöliga förr om åren och jag hade en polare som jobbade som meck där under en period. Han berättade några skrämmande historier. Han sa upp sig. Men det vart 15 - 20 år sedan och i stort blev jag impad när jag vart tvungen att beställa prylar genom dom efter att Bavaria hastigt och lustigt drog ur pluggen. Funkade väldigt bra och smidigt. Och sambon köpte ett BMW-ställ där och även hon blev väldigt trevligt bemött. Men vi måste hitta någonstans att serva hojarna som är bra och där har jag noll koll på hur AVA är nu för tiden i dom nya lokalerna. MC-Proffsen ligger bra till. Bara ett par t-banestationer från Södermalm och hyffsat nära t-banestationen också. Nog den verkstad som det är lättast att ta sig till/ifrån för oss om man ska åka kommunalt efter att ha lämnat/ska hämta hojen. Om dom även är trevliga och duktiga gör ju inte det saken sämre. Sen finns det något rackarns sympatiskt i det faktum att deras websida är skapad i februari 2001 och inte uppdaterad sedan sedan 2002. DET är trevligt så här i internethysterins glansdagar!!

MVH//J