GYMNAST skrev:Bor i Uppsala i lägenhet och har det enda enskilda garaget på 50 lägenheter i ett lugnt område.... trodde jag. Ska gå ut till bilen på morgonen så hittar jag hojen utsläpad från garaget ca. 1 meter från porten. Jag har en kraftig lutning ner till porten och med en massa snö så var det svårt att bära upp en hoj med lås. Det verkar som hojen har klarat sig från repor fast den låg på sniskan. Tyvärr är det säkert snubbar som vet det mesta om mc´n som gör såna här grejer. Bilspåren avslöjar även ett styckte mindre lastbil. Hur som helst är man ganska så besviken...
Jag blir så jävla förbannad när jag läser sånt här.

Sådana där idioter förtjänar riktigt mycket stryk. Man borde lära dom att skilja på rätt och fel med våld, mycket våld. Fan vad gött det skulle vara att få spräcka käkarna på dom. Och jag hoppas verkligen att NÅTT JÄVLA FUCKFACE TILL TJUV LÄSER DETTA. Dom borde fan låsas in på livstid eller varför inte dödstraff!!! Min hoj står i alla fall jävligt säker. Fastlåst, låst med styrlås och ett abuslås + att garaget är larmat med mindre än 1 minut från väktarfirman. Dessutom har jag en polis till granne

Och skulle jag se någon ens försöka så skulle jag rekomendra vederbörande att springa jävligt fort så att jag inte kommer ikapp....för då vette fan vad som händer....så nu har jag skrivit av mig lite ILSKA efter en jobbig natt på jobbet. Skönt.