Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gammal 125 förare vettu.Macke skrev:
F-n! Han ser verkligen liten ut.Gustav O skrev:Gammal 125 förare vettu.![]()
Axxexs skrev:Robbins rapport från Qatar.
"Det startede ikke godt hernede i Qatar. Regn förste dag, ny bane og värst af alt så gik min bedste moter i stykker og smed olie. Skaderne var desvärre så slemme at jeg måtte skifte til reservecyklen resten af weekenden.
Om lördagen sluttede jeg som nr. 19. Egentligt er det ikke godt, men taget i betragtning at vi hverken har testet eller andet, var jeg tilfreds med placeringen.
I dag på löbsdagen gik det over al forventing, jeg kom kanon afsted og maste mig frem de föste omgange. Derefter fandt jeg en god rytme og holdt den hele vejen i mål og sluttede, som nr. 6 med et par sekunder ned til nr. 7.
Teamet og jeg er mere end tilfreds med resultatet, vi fik helt klart det bedste ud af situationen.
Näste löb er i näste weekend på Philip Island Australien, som jeg virkelig ser frem til.
Ha det rart og tak for interessen."
Mvh.
Robbin
http://www.robbinharms.dk/2004/nyheder/nyheder_detail.php?recordID=76
Lite fler bilder.

Pålle skrev:Harms hänger under hojen, Tatu kör utan att vinkla huvudet rakt, Stiggy kör "normalt", kul blandning.

Penguin skrev:Tänkte precis på det, tre helt olika stilar. Hur man kan köra med huvudet som Tatu gör begriper jag inte, men man ser det då och då på vissa förare så det funkar bevisligen.![]()
Gottis skrev:jag ser inte att han håller det konstigt värre med harms när man burkar å jävla mycket...
Gottis skrev:jag ser inte att han håller det konstigt värre med harms när man burkar å jävla mycket...
Pålle skrev:Jämför Tatu med Stiggy, ser du ingen skillnad!?
/Joakim
Gottis skrev:ja Tatu lutar mer med huvudet men jag ser inget konstigt med det..vet själv att många gör det bla jag själv har jag märkt på vissa kort beror ju lite på hur man tittar på utgången med.
Axxexs skrev:Man kan bara luta huvudet några grader, sen ändras synintrycket och speciellt avståndsbedömningen kan bli fel. Kommer inte ihåg hur många grader man det var men det var typ bara 8grader som det började göra skillnad.
Pålle skrev:..
Alla tre är dessutom söner till MC-handlare.
Skärpedjup 15 mm på de bilderna...Axxexs skrev:Stiggy och Tatu fastnade också på några bilder..![]()
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |