Kamikaze kid
Inget är omöjligt....
Jörgen Karlsson skrev:2541896Det kanske vore ngt!!
/J
Ho hooo...
Nu blir det så där jobbigt igen!
Nya proojekt växer i huvet och garaget är inte i närheten av klart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jörgen Karlsson skrev:2541896Det kanske vore ngt!!
/J
Kamikaze kid skrev:2541980Ho hooo...
Nu blir det så där jobbigt igen!![]()
Nya proojekt växer i huvet och garaget är inte i närheten av klart!
Speciellt motorn! S&S! 1638cc Vill ha!!sportbike skrev:2542047nu börjar det likna nåt...........

Jepp,hur kul vore det inte att torka några Rossi-wannabees med den där..Jörgen Karlsson skrev:2542061Speciellt motorn! S&S! 1638cc Vill ha!!![]()
Det får nog bli mellan rödljusen isf! Jag är kass på att svängasportbike skrev:2542073Jepp,hur kul vore det inte att torka några Rossi-wannabees med den där..![]()

brukar ju räcka................Jörgen Karlsson skrev:2542080Det får nog bli mellan rödljusen isf! Jag är kass på att svänga![]()
Om det var min obefintliga girförmåga du avsåg så får jag tacka.sportbike skrev:2542086brukar ju räcka................

åja,du kan nog navigera sidledes om det behövs.Jörgen Karlsson skrev:2542139Om det var min obefintliga girförmåga du avsåg så får jag tacka.
Det jag saknar mest när det går fort och svänger är en styv sving, både Wakan samt nya XR1200:an har ju feta svingar. Får se om jag ekonomiskt orkar med att byta det i vinter, motor och växellådsbytet kommer att åderlåta mig svårt. Metmachex i England har en fin alusving till sportster för ca 8500:-
HD brukar komma till min arbetsplats och visa upp nya hojar samt erbjuda provkörning av dem. Jag har inte varit intresserad av att prova en enda av dem genom åren. Tycker originalhojar är så könlösa. Men kommer de med XR 1200:an i vår så ska jag testa!
Mr.Buell skrev:2542036Lite extra inspiration inför kommande projekt![]()
]

[]

![]()
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|