Jörgen Karlsson
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 15 Mar 2006
- Hoj
- HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Harley släpper äntligen en "gat-xr" igen!
Det var ju mer än 25 år sedan de gjorde det sist (xr1000). Kul att se att Harley äntligen tar upp Flattrack-temat igen!
Den här hojen verkar ju ha lite bättre chassiekomponenter än de klassiska sportstrarna.
Jag gillar stuket. Lite synd bara att de inte gjort den med "riktiga" upplagda rör á la flattrack, men det är nog en eftergift för att kunna skjutsa (vilket inte jag kan med min).
Upplagda rör finns ju å andra sidan att köpa på www.storzperf.com eller supertrapp.
Mvh
J
Det var ju mer än 25 år sedan de gjorde det sist (xr1000). Kul att se att Harley äntligen tar upp Flattrack-temat igen! Den här hojen verkar ju ha lite bättre chassiekomponenter än de klassiska sportstrarna.
Jag gillar stuket. Lite synd bara att de inte gjort den med "riktiga" upplagda rör á la flattrack, men det är nog en eftergift för att kunna skjutsa (vilket inte jag kan med min).
Upplagda rör finns ju å andra sidan att köpa på www.storzperf.com eller supertrapp.
Mvh
J
.