uncletom
Gudomlig sporthojare
Jag har också kollat på den där FlatTrackern, från och till, jag kan inte släppa den. Men jag kan inte motivera äga en sådan då syftet vore väldigt smalt.
Hittade detta om 2016 modellen. Men tydligen ska motorn vara avsedd endast för tävling och inte säljas till konsumenter. Det gör mig skitledsen.
www.fastbikes.se
Fast man kan tydligen bygga om en Sportster 1200 att se ut som en Flat Tracker.
www.lorddrakekustoms.com

Alltså nu blir jag sugen på allvar. Jag vill ha Evel Knivels XR750 Harley..
Kolla så vacker den är ::

Mera om den
MEN, då blir det ytterligare en ego-hoj, dvs bara för mig, och inte skjutsa på. Typ en pendlarhoj. En till leksak att betala skatt+försäkring på, och serva mm. Fan jag blir utbränd!
Hittade detta om 2016 modellen. Men tydligen ska motorn vara avsedd endast för tävling och inte säljas till konsumenter. Det gör mig skitledsen.
Harley-Davidson XG750R Flat Track-racer
fastbikes.se - gratis motorcykeltidning på nätet om motorcykel, sporthoj, enduro och motocross. Motorcycles, enduro, offroad, fmx, roadracing och andra motoriserade tvåhjulingar...
Fast man kan tydligen bygga om en Sportster 1200 att se ut som en Flat Tracker.
"DAREDEVIL"
"Daredevil" is another Evel Knievel motorcycle tribute customized by Lord Drake Kustoms with a Harley Davidson Sportster base. Discover this amazing bike!

Alltså nu blir jag sugen på allvar. Jag vill ha Evel Knivels XR750 Harley..
Kolla så vacker den är ::

Mera om den
MEN, då blir det ytterligare en ego-hoj, dvs bara för mig, och inte skjutsa på. Typ en pendlarhoj. En till leksak att betala skatt+försäkring på, och serva mm. Fan jag blir utbränd!
Last edited: