Frösö Ante
Boost
D vore kanon bussigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bara en liten tanke som kan vara värt att kolla
om nu motorn har hinkat ur sig olja finns det en viss risk att en del följt med ner i avgassystemet , kan va det som ryker nu
enligt min erfarenhet från bilar så beroende på oljemängd som kommit ner i avgassystemet så kan det krävas rätt många mil innan det är bort bränt
Har haft ny packning varje gång, så det börjar dra i väg i pengar det här projektet har en ny topp på G nu som ska vara fräsch, ska prova den och se. Den rök inte ett smack innan jag rev ner den och drog knapt någe olja alls....så det känns riktigt surt det här.
Har haft ny packning varje gång, så det börjar dra i väg i pengar det här projektet har en ny topp på G nu som ska vara fräsch, ska prova den och se. Den rök inte ett smack innan jag rev ner den och drog knapt någe olja alls....så det känns riktigt surt det här.
...den ryker på engång när den startas även fast den stått över natten! (
D'Om du menar kolvbultslagret så är det inte av nållagertyp så det kan man räkma bort. Kolvringarna är helt nya och har svårt att tro att alla ringar på alla fyra cylindrar har gett upp. Jag ska mäta up cylindrarna och kolvarna i morgon så får vi svart på vitt vad det är. Jag har ett annat block liggandes som jag kan andvända i värsta fall.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |