Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår verkligen inte det här. Vari ligger skrytet? Om en människa uttrycker sorg över att ha tvingats sälja sin drömpryl, är det då skryt? Inte i min värld iaf.
Det är inte den här tråden i sig som gör att folk tycker så.
Det är om man läst sporthojsfarmors tidigare trådar och inlägg om både det ena och det andra tillsammans med hennes sätt att uttrycka sig som det är svårt att inte få den känslan.
Det är stora likheter med tocar.. en tråd om hur grym S1000RR är kan vara intressant och OK men när det blir 30 trådar och ett inlägg så fort tillfälle ges om att berätta hur bra ens egen hoj eller hur snabb man själv är så blir det "för mkt"...
Om man aldrig/sällan uttrycker sig på ett ödmjukt sätt så kan man inte förvänta sig att folk ska visa några sympatier när man behöver det. Snarare blir det som nu att man tar chansen att "ge igen". Även om de flesta självklart tycker att det är trist när någon får problem med ekonomin.
Detta är vad jag tror.. kan ju såklart ha fel..
Jag lider med dig farmor, att vara utan hoj just när Sveriges klimat tillåter mest hojåkande kan det fan inte vara lätt! köp en cbr att ha denna säsong så vi ses på vägarna!![]()
Tackar, jag ska åka och kolla på en ducce 748 i morgon, vi får se om jag kommer hem med den?![]()
Tackar, jag ska åka och kolla på en ducce 748 i morgon, vi får se om jag kommer hem med den?![]()
Å jag som trodde du gilla att köra hoj , inte mecka me en ducce![]()
Får bli en 100cc cross då så jag når ner till marken ;-)
Jag la om hela mitt tak på ca 130 kvm, ink läkt, ströläkt , tegelpannor, papp, + arbete för ca 60.000:-
Du måste ja ett jeeeevla tak Farmor!![]()
Bit i det sura äpplet och ta det som en man. Att få sälja en hoj för att få renovera ett hus är väl ingenting. Åk in på närmaste psykinstitution och ta dig en titt på människor med lite värre problematik. Då blir du ganska mjuk
Äh längden är inte problem. Jag har bara en fot i marken ändå när står still. Bara att lära sig flytta på rumpan.
Tänk om alla här skulle starta en tråd när dom sålt hojen........![]()
Vad är det du kör på?Man behöver inte alltid ha jättenytt. Supernöjd med min hoj och den kommer troligen få vara kvar hos mig ett tag till, trots att den inte är flång ny direkt
Om man vill ha något att köra med och ändå har en hygglig budget så får man väldigt mycket hoj för 50 lök enligt min åsikt![]()
Tänk om alla här skulle starta en tråd när dom sålt hojen........![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |