Har sålt min s1000rr...

Status
Ej öppen för fler svar.
Hojåkning är inte ALLT även om det känns så ibland, om varje medlem här på SH skulle få välja mellan hoj och ett "trasigt" boende och valet blir hoj så säger det mer om dom...........

Respekt, ibland får man ta paus för att sedan komma tillbaka med 110%. Kämpa på, det gör jag.

/J

Hojåkning är inte ALLT även om det känns så ibland, om varje medlem här på SH skulle få välja mellan hoj och ett "trasigt" boende och valet blir hoj så säger det mer om dom...........

Respekt, ibland får man ta paus för att sedan komma tillbaka med 110%. Kämpa på, det gör jag.

/J

Nej jag vet, det är ett riktigt välfärdsproblem att sätta sig och tjura för att man inte kan ha en värstingsporthoj för typ sjätte året i rad..
Skäms faktiskt när jag tänker efter..

Sporthojsfarmor:
Försök att se det positiva i det hela.
- Du får ännu mer tid att umgås med barnbarnet, då det kommer.

- Du har möjlighet att starta upp ett MC-cafe.

osv osv osv

Grattis, du hade råd med en snordyr hoj.
Attans då, du var inte tillräckligt tät för att behålla den.

Jag vet inte varför jag har svårt att känna sympati. Kanske för att tråden känns lite skrytig. Typ "Min pappa kör en mycket dyrare och finare bil än din". Kanske för att jag är avis för att jag själv aldrig kommer ha råd med en S1000RR. Kanske för att jag aningens onykter.

Köp min Pruttbandit. :tummenupp Steker allt och alla. Med rätt förare.

Kommer jag bli bannad nu?

Sporthojsfarmor:
Försök att se det positiva i det hela.
- Du får ännu mer tid att umgås med barnbarnet, då det kommer.

- Du har möjlighet att starta upp ett MC-cafe.

osv osv osv

hmmmm... vad gör jag åt problemet att jag inte tycker om skrikiga småbarn då? Jag har fortf. inte vant mig vid den tanken heller att jag ska bli farmor om 5 veckor!

Blir inget café, svårt att driva det vintertid och nästa hojsäsong är jag i full fart igen, mig slipper ni inte så lätt minsann!

Grattis, du hade råd med en snordyr hoj.
Attans då, du var inte tillräckligt tät för att behålla den.

Jag vet inte varför jag har svårt att känna sympati. Kanske för att tråden känns lite skrytig. Typ "Min pappa kör en mycket dyrare och finare bil än din". Kanske för att jag är avis för att jag själv aldrig kommer ha råd med en S1000RR. Kanske för att jag aningens onykter.

Köp min Pruttbandit. :tummenupp Steker allt och alla. Med rätt förare.

Kommer jag bli bannad nu?

Nejdå du får gärna tycka det:tummenupp

Nej just en bandit är nog den absolut sista hoj jag skulle köpa... speciellt en 600. Finns ingenting på den som lockar, varken utseende, chassi, fjädring eller motor. Allt känns 80-tal på den

Last edited:
Nej jag vet, det är ett riktigt välfärdsproblem att sätta sig och tjura för att man inte kan ha en värstingsporthoj för typ sjätte året i rad..

Hur mycket kostade hojen dej under tiden du hade den totalt? Kunde du rida på att det fanns en brist på hojar?

Skriver från heron.. därför lite kort..

hmmmm... vad gör jag åt problemet att jag inte tycker om skrikiga småbarn då? Jag har fortf. inte vant mig vid den tanken heller att jag ska bli farmor om 5 veckor!

Blir inget café, svårt att driva det vintertid och nästa hojsäsong är jag i full fart igen, mig slipper ni inte så lätt minsann!

Men till nästa säsong dvs denna sommar kan du ha hojcafé...
Eller kanske ett hojbyggcafé. En kaffe för 15 minuters renovering a lá vattenskada.

Nej nej, skäms inte. Vissa kan andra inte, vem har makt att klassa det som "i-landsproblem"? Är man seriös i sina hobbys så kommer motgångar kännas, så är det bara. Hur du handskas med dom avgör hur du är...

/J

Hur mycket kostade hojen dej under tiden du hade den totalt? Kunde du rida på att det fanns en brist på hojar?

Skriver från heron.. därför lite kort..

Tillräckligt

Men till nästa säsong dvs denna sommar kan du ha hojcafé...
Eller kanske ett hojbyggcafé. En kaffe för 15 minuters renovering a lá vattenskada.

Haha, du kläckte en affärsidé där:tummenupp

15 minuters takbyte mot min berömda rabarberpaj :)

Last edited:
Tillräckligt

Haha, du kläckte en affärsidé där:tummenupp

15 minuters takbyte mot min berömda rabarberpaj :)

Är det takbyte som är problemet så kan jag tänka mig att ditt problem blir att fixa rabarberpaj!!

Faaan rabarberpaj äää sssss gott assååå:yoparty

Fast jag vill smaka först... innan takarbete :tungan

Får du aldrig ligga? jag förstår fortfarande inte vad tråden handlar om. handlar det om att för mig okänd person sålt sin hoj?

VAD HANDLAR TRÅDEN EGENTLIGEN OM

Om du på något sätt irriterar dig på min tråd så behöver du inte läsa, precis som med Rappe.

Ja för dig kanske jag är en okänd person och ämnet är helt ovidkommande men för mig som var deppad och behövde få skriva av mig min sorg över att ha behövt sälja min älsklingshoj och få tips och råd om eventuell ny hoj så kändes det relevant.

De som känner mig vet hur viktigt hojåkat är för mig, de som inte känner mig eller irriterar sig kan bara precis sluta läsa, enkelt va?

En 90-tals fireblade hade jag satsat på, åkt på den tills du kan köpa en bayrare igen, bladen lär ju inte tappa nämnvärt i värde så du lär inte förlora några pengar på den. Tror inte man kan ha roligare på gatan för 30tusen.

Om du på något sätt irriterar dig på min tråd så behöver du inte läsa, precis som med Rappe.

Ja för dig kanske jag är en okänd person och ämnet är helt ovidkommande men för mig som var deppad och behövde få skriva av mig min sorg över att ha behövt sälja min älsklingshoj och få tips och råd om eventuell ny hoj så kändes det relevant.

De som känner mig vet hur viktigt hojåkat är för mig, de som inte känner mig eller irriterar sig kan bara precis sluta läsa, enkelt va?

Skicka PM till dina vänner om din sorg och att du kört hoj i 8 år osv. men du skall få mitt råd. Köp ingen ny hoj utan vänta tills du får gnista igen och har pengarna på bordet så du kan åka på den hoj du trivs bäst på.

En 90-tals fireblade hade jag satsat på, åkt på den tills du kan köpa en bayrare igen, bladen lär ju inte tappa nämnvärt i värde så du lär inte förlora några pengar på den. Tror inte man kan ha roligare på gatan för 30tusen.

ok får väl provköra en sådan då? funderar även på en ducce748? finns ju fina för runt 40-45

Jag hade nog köpt en gammel blade eller en thunderace om jag hade varit i dina kläder. Gissar att det är sporthoj som gäller :) Annars finns ju andra hojar utan kåpa :rolleyes:

Skicka PM till dina vänner om din sorg och att du kört hoj i 8 år osv. men du skall få mitt råd. Köp ingen ny hoj utan vänta tills du får gnista igen och har pengarna på bordet så du kan åka på den hoj du trivs bäst på.

trivdes som fan på mina gamla k5:or, din är till salu eller?

Status
Ej öppen för fler svar.
Back