Om du stör dig på mina inlägg behöver du inte läsa dom, helt frivilligt faktiskt
Nope, stör mej inte alls

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om du stör dig på mina inlägg behöver du inte läsa dom, helt frivilligt faktiskt
Nope, stör mej inte allsdom e riktigt underhållande ibland
![]()
Hojåkning är inte ALLT även om det känns så ibland, om varje medlem här på SH skulle få välja mellan hoj och ett "trasigt" boende och valet blir hoj så säger det mer om dom...........
Respekt, ibland får man ta paus för att sedan komma tillbaka med 110%. Kämpa på, det gör jag.
/J
Sporthojsfarmor:
Försök att se det positiva i det hela.
- Du får ännu mer tid att umgås med barnbarnet, då det kommer.
- Du har möjlighet att starta upp ett MC-cafe.
osv osv osv
Grattis, du hade råd med en snordyr hoj.
Attans då, du var inte tillräckligt tät för att behålla den.
Jag vet inte varför jag har svårt att känna sympati. Kanske för att tråden känns lite skrytig. Typ "Min pappa kör en mycket dyrare och finare bil än din". Kanske för att jag är avis för att jag själv aldrig kommer ha råd med en S1000RR. Kanske för att jag aningens onykter.
Köp min Pruttbandit.Steker allt och alla. Med rätt förare.
Kommer jag bli bannad nu?
Nej jag vet, det är ett riktigt välfärdsproblem att sätta sig och tjura för att man inte kan ha en värstingsporthoj för typ sjätte året i rad..
Skäms faktiskt när jag tänker efter..
hmmmm... vad gör jag åt problemet att jag inte tycker om skrikiga småbarn då? Jag har fortf. inte vant mig vid den tanken heller att jag ska bli farmor om 5 veckor!
Blir inget café, svårt att driva det vintertid och nästa hojsäsong är jag i full fart igen, mig slipper ni inte så lätt minsann!
Nej jag vet, det är ett riktigt välfärdsproblem att sätta sig och tjura för att man inte kan ha en värstingsporthoj för typ sjätte året i rad..
Skäms faktiskt när jag tänker efter..
Hur mycket kostade hojen dej under tiden du hade den totalt? Kunde du rida på att det fanns en brist på hojar?
Skriver från heron.. därför lite kort..
Men till nästa säsong dvs denna sommar kan du ha hojcafé...
Eller kanske ett hojbyggcafé. En kaffe för 15 minuters renovering a lá vattenskada.
Tillräckligt
Observera!
Det är inte tjejen i inlägget som har orsakat vattenskadan.
Tillräckligt
Haha, du kläckte en affärsidé där
15 minuters takbyte mot min berömda rabarberpaj![]()
Får du aldrig ligga? jag förstår fortfarande inte vad tråden handlar om. handlar det om att för mig okänd person sålt sin hoj?
VAD HANDLAR TRÅDEN EGENTLIGEN OM
Om du på något sätt irriterar dig på min tråd så behöver du inte läsa, precis som med Rappe.
Ja för dig kanske jag är en okänd person och ämnet är helt ovidkommande men för mig som var deppad och behövde få skriva av mig min sorg över att ha behövt sälja min älsklingshoj och få tips och råd om eventuell ny hoj så kändes det relevant.
De som känner mig vet hur viktigt hojåkat är för mig, de som inte känner mig eller irriterar sig kan bara precis sluta läsa, enkelt va?
En 90-tals fireblade hade jag satsat på, åkt på den tills du kan köpa en bayrare igen, bladen lär ju inte tappa nämnvärt i värde så du lär inte förlora några pengar på den. Tror inte man kan ha roligare på gatan för 30tusen.
Skicka PM till dina vänner om din sorg och att du kört hoj i 8 år osv. men du skall få mitt råd. Köp ingen ny hoj utan vänta tills du får gnista igen och har pengarna på bordet så du kan åka på den hoj du trivs bäst på.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |