Har polisen civila hojar?

• Thread starter Thread starter Tommy.exe
  • Start date Start date
finns alla möjliga civila i sverige också! KTM super duke i stockholm! Så watch out....:tummenupp

Men då tänker jag instinktivt... varför spenderar dom pengar på sånt?:va
Inga resurer till att klara upp inbrott, stölder osv sen så går dom o köper sig en SD!:confused:
Tydligen kan man inte lita på någon längre:5sure

Håll i er...

...jag såg en silverfärgad R1 i början på sommaren, med någon form av blå blixtljus som tillsats. Stockholm var platsen. Smaka på den ni...:såjaponken

3202908 det finns motardpoliser också....har själv pratat med dem om deras fordon som är nya för i år och där fanns den med.
Helt offtopic men körde du mot Staffanstorp igår? Isf körde du om mig. :fatta! ;)

Edit: från Lundahållet dvs.

ja i Halmstad har vi "kaj-polis" som har tränat på släggarp som är en crossbana för att kunna jaga moppar ut i skogen. De har en DR 350 bland annat.

sett en enduro i gbg [moppehunter cykelbana]..en touring honda i skara [vit hjälm..gemensamt för civilmcpoliser?] plus att grannen kör peugot (civil) bil

alltid vit hjälm med blå siffror???

sett en enduro i gbg [moppehunter cykelbana]..en touring honda i skara [vit hjälm..gemensamt för civilmcpoliser?] plus att grannen kör peugot (civil) bil

alltid vit hjälm med blå siffror???

Skulle vara kul att få det bekräftat.... så man kan akta sig för dom vita hjämarna :)

3202987 ja jag körde till skurup från lund....visste inte om de va du så jag blåste om dig helt enkelt :tuttar
Där ser man, hade ju faktiskt min motardtröja på mig. ;)

Fast jag förstår om du inte såg att det var jag, du körde ju så sjuinihelsikes fort, men vänta du bara tills min cbr är lagad. :yoparty

Där ser man, hade ju faktiskt min motardtröja på mig. ;)

Fast jag förstår om du inte såg att det var jag, du körde ju så sjuinihelsikes fort, men vänta du bara tills min cbr är lagad. :yoparty

ja men där finns ju fler med motardtröjor....
hallå!!! jag har en zx9r den hostar på låga varv så de gäller att hålla den högt i varvtalet :tummenupp
en cbr?? hör av dig när du fått färdigt den...kan bli skoj detta :whip

finns ett par stycken i stockholm sägs de....även riktiga sporthojar...jobbar som frisör i täby, klipper en del poliser

3203002 ja men där finns ju fler med motardtröjor....
hallå!!! jag har en zx9r den hostar på låga varv så de gäller att hålla den högt i varvtalet :tummenupp
en cbr?? hör av dig när du fått färdigt den...kan bli skoj detta :whip
Den är nog färdig i nästa vecka, ska bara få hem min vevaxel från renoveringen, sen så ska du dra mig eller om det var tvärtom. :va

Jag tror mer på det första dock. :hihi

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...