Har polisen civila hojar?

• Thread starter Thread starter Tommy.exe
  • Start date Start date
finns alla möjliga civila i sverige också! KTM super duke i stockholm! Så watch out....:tummenupp

Men då tänker jag instinktivt... varför spenderar dom pengar på sånt?:va
Inga resurer till att klara upp inbrott, stölder osv sen så går dom o köper sig en SD!:confused:
Tydligen kan man inte lita på någon längre:5sure

Håll i er...

...jag såg en silverfärgad R1 i början på sommaren, med någon form av blå blixtljus som tillsats. Stockholm var platsen. Smaka på den ni...:såjaponken

3202908 det finns motardpoliser också....har själv pratat med dem om deras fordon som är nya för i år och där fanns den med.
Helt offtopic men körde du mot Staffanstorp igår? Isf körde du om mig. :fatta! ;)

Edit: från Lundahållet dvs.

ja i Halmstad har vi "kaj-polis" som har tränat på släggarp som är en crossbana för att kunna jaga moppar ut i skogen. De har en DR 350 bland annat.

sett en enduro i gbg [moppehunter cykelbana]..en touring honda i skara [vit hjälm..gemensamt för civilmcpoliser?] plus att grannen kör peugot (civil) bil

alltid vit hjälm med blå siffror???

sett en enduro i gbg [moppehunter cykelbana]..en touring honda i skara [vit hjälm..gemensamt för civilmcpoliser?] plus att grannen kör peugot (civil) bil

alltid vit hjälm med blå siffror???

Skulle vara kul att få det bekräftat.... så man kan akta sig för dom vita hjämarna :)

3202987 ja jag körde till skurup från lund....visste inte om de va du så jag blåste om dig helt enkelt :tuttar
Där ser man, hade ju faktiskt min motardtröja på mig. ;)

Fast jag förstår om du inte såg att det var jag, du körde ju så sjuinihelsikes fort, men vänta du bara tills min cbr är lagad. :yoparty

Där ser man, hade ju faktiskt min motardtröja på mig. ;)

Fast jag förstår om du inte såg att det var jag, du körde ju så sjuinihelsikes fort, men vänta du bara tills min cbr är lagad. :yoparty

ja men där finns ju fler med motardtröjor....
hallå!!! jag har en zx9r den hostar på låga varv så de gäller att hålla den högt i varvtalet :tummenupp
en cbr?? hör av dig när du fått färdigt den...kan bli skoj detta :whip

finns ett par stycken i stockholm sägs de....även riktiga sporthojar...jobbar som frisör i täby, klipper en del poliser

3203002 ja men där finns ju fler med motardtröjor....
hallå!!! jag har en zx9r den hostar på låga varv så de gäller att hålla den högt i varvtalet :tummenupp
en cbr?? hör av dig när du fått färdigt den...kan bli skoj detta :whip
Den är nog färdig i nästa vecka, ska bara få hem min vevaxel från renoveringen, sen så ska du dra mig eller om det var tvärtom. :va

Jag tror mer på det första dock. :hihi

Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...