Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
620 Sport skrev:2655709Någon mer som ibland kör med hörlurar till mp3 el dyl? Man blir ju helt klart påverkad i körningen när tex Linkinpark e på, då e det svårt att ligga och finglida. Så kör du med lurar?
Har provat men får inte till det med lurarna, skaver hamnar snett och ramlar ut... några förslag på bra lurar skulle uppskattas, eller ett par nya öron. Förresten är det olagligt att köra med musik eller inte? har hört många åsikter.620 Sport skrev:2655709Någon mer som ibland kör med hörlurar till mp3 el dyl? Man blir ju helt klart påverkad i körningen när tex Linkinpark e på, då e det svårt att ligga och finglida. Så kör du med lurar?
Nej, jag kör inte motorcykel med lurar i. De sitter ändå i 24/7.620 Sport skrev:2655709Någon mer som ibland kör med hörlurar till mp3 el dyl? Man blir ju helt klart påverkad i körningen när tex Linkinpark e på, då e det svårt att ligga och finglida. Så kör du med lurar?
Hör du andra fordon när du kör.Plonkan skrev:2655797Nej hu, jag tror inte att det är "hälsosamt"/smart! Har cyklat med hörlurar på, men jag upptäckte att det var dumt då man inte hör vad som händer runt omkring och det kan leda till tråkigheter.
![]()
Cyclops skrev:2655733Det är väl inte olagligt men kanske olämpligt? Kör med Koss the plug ibland och det funkar bra.
620 Sport skrev:2655825Precis Koss the plug är optimala!
Håller med! Lätt att besvara samtal ocksåbushido skrev:2655838såna lurar som man får med när man köper sony ericssons walkman mobil W810i (eller liknande lurar, vetefan vad de heter) funkar jävligt bra. sitter fint i öronen, sluter tätt och skaver minimalt.![]()
Norqen skrev:2655853Hur gör ni med vindbruset? ÄR det bara så att min hjälm brusar mycket eller att jag är känslig, men jag blir döv att köra längre sträckor utan hörselproppar. Kör man med mp3 så får man ju bara mer ljud i öronen???
620 Sport skrev:2655825Precis Koss the plug är optimala!
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|