Har ni lärt er nåt idag?

jag har lärt mig att diskbrock inte går över av att vila.. jag har snart legat på rygg i 4 veckor & e knappt märkbart bättre :huvet

Fi fan. Nu fick jag lust att krama dig. :krama

Åkte på ett sånt där jävla skitmögs jävla helvete i höstas. Exakt den 3 oktober.

Då slutade jag att vara mobil. Kunde inte röra mig. Hasade fram som en jävla pensionär. Stod å bölade utanför apoteket när jag skulle hämta ut smärtstillande medicin. Som jag var lite avogt inställt till att ta.

Trodde först inte den hjälpte. Förrän jag slutade ta den. Och smärtnivån gick upp från typ 100:a till 200:a % Ingen rolig upplevelse. Stod upp i typ 6 veckor. Eller låg ner i sängen när jag skulle försöka sova. Vaknade varenda gång jag skulle vända mig. Vilket var en sisådär 40 ggr./natt.

FI FAN...den lärdomen önskar jag ingen. Å det vette fan om jag blev en bättre människa för det. :brinnerup

Hoppas du blir bra s n a r t.

Åkte på ett sånt där jävla skitmögs jävla helvete i höstas. Exakt den 3 oktober.

Då slutade jag att vara mobil. Kunde inte röra mig. Hasade fram som en jävla pensionär. Stod å bölade utanför apoteket när jag skulle hämta ut smärtstillande medicin. Som jag var lite avogt inställt till att ta.

Trodde först inte den hjälpte. Förrän jag slutade ta den. Och smärtnivån gick upp från typ 100:a till 200:a % Ingen rolig upplevelse. Stod upp i typ 6 veckor. Eller låg ner i sängen när jag skulle försöka sova. Vaknade varenda gång jag skulle vända mig. Vilket var en sisådär 40 ggr./natt.

FI FAN...den lärdomen önskar jag ingen. Å det vette fan om jag blev en bättre människa för det. :brinnerup

tack för omtanken :D

första besöket hos sjukgymnasten idag.. efter återbesök hos läkaren i måndags.
tydligen för mycket smärta & alldeles för orörlig i rygg & leder för att kunna göra övningar

såå.. jag fick akkupunktur för första gången i mitt liv
(eller.. jag har fått whiskeypinnei skallen + en punkt på handen tidigare, men räknas knappt)

12 nålar i varierande tjocklek sattes i svank/ländrygg/skinkorna & satt i ca 20 minuter
har nog lite mindre smärta än vad jag haft tidigare (akkupunkturen + pillerna va nog en bra kombo)

2 tider till avsatta för akkupunktur, så hoppas att detta funkar så man kan börja med övningar & sen komma igång med jobb igen

Att myror bildar hög och därmed flyter när de hamnar i vatten. Upptäckten gjordes när jag försökte spola ner ett gäng av dem i vasken då de satt och sörplade på resterna i ett juiceglas...

Att myror bildar hög och därmed flyter när de hamnar i vatten. Upptäckten gjordes när jag försökte spola ner ett gäng av dem i vasken då de satt och sörplade på resterna i ett juiceglas...

Dom är smarta oxå, dom har ett roterande schema så dom längst ner inte skall drunkna.

Vid översvämningar i varmare länder är det inga fåtal som kan flyta runt i vänta på något att krypa upp på.

Dom är smarta oxå, dom har ett roterande schema så dom längst ner inte skall drunkna.

Vid översvämningar i varmare länder är det inga fåtal som kan flyta runt i vänta på något att krypa upp på.

http://www.youtube.com/watch?v=2bdry7_5qck

Sen är dom ännu smartare - dom kan nämligen hämta massa myrägg och bygga en flotte och flyta omkring på.
Sen när dom kommer iland tar dom med sig myräggena och pysslar om dom.

Vetenskapligt bevisat:fakta

Idag har jag lärt mig att om man ämnar sätta sig och lägga en kabel på skiteriet bör man först komma ihåg att fälla ner sittringen. Alternativet är ingen angenäm upplevelse, varken för kropp eller själ.

Idag har jag lärt mig att om man ämnar sätta sig och lägga en kabel på skiteriet bör man först komma ihåg att fälla ner sittringen. Alternativet är ingen angenäm upplevelse, varken för kropp eller själ.

Hur långt in i hormonbehandlingen har du kommit?:D

Kineser har kattögon, alla kineser!

[video=youtube;F2JIhX0vGhc]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=F2JIhX0vGhc[/video]

Man ska ta smärtstillande och röra på sig. Jag ska till sjukgymnast pga smärta i tio år och en envishet att inte söka för det. Nu blire träning istället så kanske jag kan sova på nätterna igen.

Lärde mig ett nytt ord igår som jag tyckte va lite fint. "Pyroklastiskt flöde"

Är väl ungefär det som väller ur min hjärna... :brinnerup :näsblod

.... Att man får kämpa för varenda förbannade meter man skall framåt här i livet. Ingenting kommer av sig själv. Aldrig.

Jepp.. Man ska aldrig ta någon för given, för plötsligt händer något olyckligt. Man borde vara bättre överlag på att uppskatta sina nära och kära.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT