Har ni lärt er nåt idag?

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
jag har lärt mig att diskbrock inte går över av att vila.. jag har snart legat på rygg i 4 veckor & e knappt märkbart bättre :huvet

Fi fan. Nu fick jag lust att krama dig. :krama

Åkte på ett sånt där jävla skitmögs jävla helvete i höstas. Exakt den 3 oktober.

Då slutade jag att vara mobil. Kunde inte röra mig. Hasade fram som en jävla pensionär. Stod å bölade utanför apoteket när jag skulle hämta ut smärtstillande medicin. Som jag var lite avogt inställt till att ta.

Trodde först inte den hjälpte. Förrän jag slutade ta den. Och smärtnivån gick upp från typ 100:a till 200:a % Ingen rolig upplevelse. Stod upp i typ 6 veckor. Eller låg ner i sängen när jag skulle försöka sova. Vaknade varenda gång jag skulle vända mig. Vilket var en sisådär 40 ggr./natt.

FI FAN...den lärdomen önskar jag ingen. Å det vette fan om jag blev en bättre människa för det. :brinnerup

Hoppas du blir bra s n a r t.
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
Fi fan. Nu fick jag lust att krama dig. :krama

Åkte på ett sånt där jävla skitmögs jävla helvete i höstas. Exakt den 3 oktober.

Då slutade jag att vara mobil. Kunde inte röra mig. Hasade fram som en jävla pensionär. Stod å bölade utanför apoteket när jag skulle hämta ut smärtstillande medicin. Som jag var lite avogt inställt till att ta.

Trodde först inte den hjälpte. Förrän jag slutade ta den. Och smärtnivån gick upp från typ 100:a till 200:a % Ingen rolig upplevelse. Stod upp i typ 6 veckor. Eller låg ner i sängen när jag skulle försöka sova. Vaknade varenda gång jag skulle vända mig. Vilket var en sisådär 40 ggr./natt.

FI FAN...den lärdomen önskar jag ingen. Å det vette fan om jag blev en bättre människa för det. :brinnerup

Hoppas du blir bra s n a r t.

tack för omtanken :D

första besöket hos sjukgymnasten idag.. efter återbesök hos läkaren i måndags.
tydligen för mycket smärta & alldeles för orörlig i rygg & leder för att kunna göra övningar

såå.. jag fick akkupunktur för första gången i mitt liv
(eller.. jag har fått whiskeypinnei skallen + en punkt på handen tidigare, men räknas knappt)

12 nålar i varierande tjocklek sattes i svank/ländrygg/skinkorna & satt i ca 20 minuter
har nog lite mindre smärta än vad jag haft tidigare (akkupunkturen + pillerna va nog en bra kombo)

2 tider till avsatta för akkupunktur, så hoppas att detta funkar så man kan börja med övningar & sen komma igång med jobb igen
 

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Att myror bildar hög och därmed flyter när de hamnar i vatten. Upptäckten gjordes när jag försökte spola ner ett gäng av dem i vasken då de satt och sörplade på resterna i ett juiceglas...
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Att myror bildar hög och därmed flyter när de hamnar i vatten. Upptäckten gjordes när jag försökte spola ner ett gäng av dem i vasken då de satt och sörplade på resterna i ett juiceglas...

Dom är smarta oxå, dom har ett roterande schema så dom längst ner inte skall drunkna.

Vid översvämningar i varmare länder är det inga fåtal som kan flyta runt i vänta på något att krypa upp på.
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Dom är smarta oxå, dom har ett roterande schema så dom längst ner inte skall drunkna.

Vid översvämningar i varmare länder är det inga fåtal som kan flyta runt i vänta på något att krypa upp på.

http://www.youtube.com/watch?v=2bdry7_5qck

Sen är dom ännu smartare - dom kan nämligen hämta massa myrägg och bygga en flotte och flyta omkring på.
Sen när dom kommer iland tar dom med sig myräggena och pysslar om dom.

Vetenskapligt bevisat:fakta
 

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Ort
Salem
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Idag har jag lärt mig att om man ämnar sätta sig och lägga en kabel på skiteriet bör man först komma ihåg att fälla ner sittringen. Alternativet är ingen angenäm upplevelse, varken för kropp eller själ.
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Idag har jag lärt mig att om man ämnar sätta sig och lägga en kabel på skiteriet bör man först komma ihåg att fälla ner sittringen. Alternativet är ingen angenäm upplevelse, varken för kropp eller själ.

Hur långt in i hormonbehandlingen har du kommit?:D
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Kineser har kattögon, alla kineser!

[video=youtube;F2JIhX0vGhc]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=F2JIhX0vGhc[/video]
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Fi fan. Nu fick jag lust att krama dig. :krama

Åkte på ett sånt där jävla skitmögs jävla helvete i höstas. Exakt den 3 oktober.

Då slutade jag att vara mobil. Kunde inte röra mig. Hasade fram som en jävla pensionär. Stod å bölade utanför apoteket när jag skulle hämta ut smärtstillande medicin. Som jag var lite avogt inställt till att ta.

Trodde först inte den hjälpte. Förrän jag slutade ta den. Och smärtnivån gick upp från typ 100:a till 200:a % Ingen rolig upplevelse. Stod upp i typ 6 veckor. Eller låg ner i sängen när jag skulle försöka sova. Vaknade varenda gång jag skulle vända mig. Vilket var en sisådär 40 ggr./natt.

FI FAN...den lärdomen önskar jag ingen. Å det vette fan om jag blev en bättre människa för det. :brinnerup

Hoppas du blir bra s n a r t.

Man ska ta smärtstillande och röra på sig. Jag ska till sjukgymnast pga smärta i tio år och en envishet att inte söka för det. Nu blire träning istället så kanske jag kan sova på nätterna igen.
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Lärde mig ett nytt ord igår som jag tyckte va lite fint. "Pyroklastiskt flöde"

Är väl ungefär det som väller ur min hjärna... :brinnerup :näsblod
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
.... Att man får kämpa för varenda förbannade meter man skall framåt här i livet. Ingenting kommer av sig själv. Aldrig.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jepp.. Man ska aldrig ta någon för given, för plötsligt händer något olyckligt. Man borde vara bättre överlag på att uppskatta sina nära och kära.
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top