Har ni lärt er nåt idag?

Vindarna vänder, för några decennier sedan skulle verken skrotas, nu är det nästan bortglömt.

Så det är bara att hålla tummarna ett tag till, kan vi sen se till att få etanolen ekonomiskt försvarbar och satsa på biodiesel fullt ut är vi hemma.

Fast biodrivmedel producerade i Sverige är inte så intressant av någon anledning.

edit. sist på sidan sex, vafan? http://www.stralsakerhetsmyndighete...t/Icke spridning/2013/SSM-Rapport-2013-02.pdf

Det är bara U-235 som är med i reaktionen av vad jag fattar. Jag trodde nog allt kärnbränsle är anrikat om än inte till vapenkvalitet.

Det är bara U-235 som är med i reaktionen av vad jag fattar. Jag trodde nog allt kärnbränsle är anrikat om än inte till vapenkvalitet.

Men det måste börjas någonstans, efter ett tag är det vardagsmat och folk slutar bry sig.

Idag har jag nästan lärt mig ha sönder drivknutsdamasken på bilen!

Och den är inte rolig att byta!

Har lärt mig att ifall man använder en grävmaskin med tiltscrollen på vänster joystick och rotorn på höger så blir det spännande att hantera L-stöd, trasiga pallar med plattor på o betonggjutning med skopan.
Vem i heeeeell kan köra på det viset. Inget klaffar i hjärnan.

Menar du hur man gör klar is? Berätta, det vill jag veta.

Jag gör lite prover just nu som jag hoppas blir bra. Hittills har jag fått göra stora is-block och ta tillvara på kanterna som brukar bli fina. Det vore fint om hela blocken blev klar is men där är jag inte ännu.

Har lärt mig att ifall man använder en grävmaskin med tiltscrollen på vänster joystick och rotorn på höger så blir det spännande att hantera L-stöd, trasiga pallar med plattor på o betonggjutning med skopan.
Vem i heeeeell kan köra på det viset. Inget klaffar i hjärnan.

Det är på G att bli lagstadgat, med tilten på höger och rotorn på vänster. Om jag inte minns fel.

Vet hur det är att köra 2-10 olika grävare per vecka så jag vet hur snurrigt det blir i huvudet :fakta

Last edited:
Jag gör lite prover just nu som jag hoppas blir bra. Hittills har jag fått göra stora is-block och ta tillvara på kanterna som brukar bli fina. Det vore fint om hela blocken blev klar is men där är jag inte ännu.

Prova att koka vattnet först, vill du ha ännu bättre klarhet får du tillsätta vattnet successivt.

Jag har för mig att isen de använder till "Ishotellet" blir klar eftersom det är strömmande vatten som fryser.

Det absolut fabulösa uttrycket:

bitterbikers

lärde jag mig av Rockmorsan (Se tråden om Viking Motor Park).

idag har jag lärt mig att man lär sig absolut noll på att gå en handledarkurs för b kort.
totalt värdelöst:mad:

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...