Har ni känt er som "Kungar", "Bäst", "Grymmast" etc och när kom det?

Jag känner mig alltid så därför att jag helt enkelt är bäst.

Det säger iofs inte så mycket då resten av befolkningen suger.

Oftast kommer ju kungkänslan när man gjort något man aldrig klarat tidigare. Tråden ligger under mc-relaterat så om det sen är för att man precis klarat en 2 meters wheelie eller lärt sig göra 100 m lång stopies sittande baklänges varierar väl.
Desto äldre man blir desto mer sällan kommer känslan tyvärr senaste gången det hände mig var efter att jag orkat köra 1 timme nonstopp i sanden på Saxtorps crossbana.

Undantag från personliga prestationer är väl när jag testade polarens glidarhoj och gled genom staden på 500 rpm, då kände man sig lite som en kung. Men jag skulle fanemig ändå inte köpa en glidare för någon riktig körglädje har dom inte.
Eller när jag hyrde en Cab i usa och susade fram nercabbat i 25-30 graders sommarsol då känner man sig också som en kung. Tills man möter en ännu ballare cab...

när man byggt nåt snyggt som typ 90% av alla kollar på för att den är så fin/cool el annorlunda.
i princip varje gång jag är ute med bubblan min så kikar folk lite extra.
roligt när man kommer in på en bilträff och vissa knappt lyfter blicken för en dussinamerikanare men sneglar på en annan o ler med hela ansiktet.
dr800,an va sjukast då folk skulle snacka med en hela tiden.
får se hur kung man blir med xs,en.

En regnig höstdag 1989 när jag precis klarat uppkörningen för lätt mc. Körläraren frågade om jag kunde göra honom en tjänst och köra hojen till garaget åt honom. Första gången själv i trafiken på en Honda NSR 125. Körläraren tyckte det var helt ok att jag tog ett extra varv i Ängelholm på väg till garaget. Då kände jag mig som en kung.
Och på den tiden var hojarna inte strypta. :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti