Biltmore
Blood Group: Red
Ni begriper att det inte är en present från staten va.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick mina pengar idag. Mindre än väntat, sjukt att man ska behöva skatta på skatteåtebäringen med. Jaja, bättre än inget!
Har du dålig karaktär eller förstår du inte hur det fungerar?
Har du dålig karaktär eller förstår du inte hur det fungerar?
Va i helvete! Min deklaration är tydligen inte inlämnad..På Skatteverkets hemsida: http://www.skatteverket.se/
Välj Skattekonto under rubriken "Välj e-tjänst."
Du måste ha ett Bank-id, dock. Men det kan du också fixa på hemsidan.
Nu har mina dineros trillat in också.
Imorgon blir det krashpuckar och lite annat kul till hojen inför bankörningen i helgen!
Va i helvete! Min deklaration är tydligen inte inlämnad..
Jag hatade posten innan och jag hatar dom inte mindre nu..Coolt du får pengarna i dec om du har tur.
Skulle betala 3500:- innan jag drog körning. Såg idag att jag fick 4500:- tillbaka![]()
Hur tänkte du nu?
Jepp! mina 346.500:- kom in idag!
Va i helvete! Min deklaration är tydligen inte inlämnad..
Reseersättningen, först måste man komma över 8k och sen det som blir över skattar man 30% på.
med 42 000 i skattad inkomst förra året så bring it onHoppsan... Är det inte dyra straffavgifter på att inte lämna in deklarationen? Plus att man blir väl godtyckligt taxerad enligt någon kass tabell?
Rätta mig, någon, om jag har fel.
med 42 000 i skattad inkomst förra året så bring it on(gick ut gymnasiet sen reste jag)
Hoppsan... Är det inte dyra straffavgifter på att inte lämna in deklarationen? Plus att man blir väl godtyckligt taxerad enligt någon kass tabell?
Rätta mig, någon, om jag har fel.
Achtung!Har du inte lämnat in deklarationen inom tre månader från ordinarie deklarationsdatum får du ytterligare 1 000 kronor i förseningsavgift. Dröjer du fem månader med att lämna in din deklaration får du ännu en förseningsavgift på 1 000 kronor. Detta innebär att du totalt kan få 3 000 kronor i förseningsavgift.
Godtyckligt taxerad efter en kass tabell kommer inte påfråga, utan en skönstaxering i avsaknad av deklaration blir i normalfallet 180 000 kr, men kan bli mindre eller mer beroende på de särskilda omständgheterna i varje enskilt fall.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|