Texas Ranger
Ny medlem
Du är ju inte riktigt med i matchen :kockoChris Ash skrev:Haha, detta kan mycket väl vara dagens mest förvirrade inlägg. Du har jävligt klart för dig vad jag menar, men samtidigt förstår du inte vad jag menar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du är ju inte riktigt med i matchen :kockoChris Ash skrev:Haha, detta kan mycket väl vara dagens mest förvirrade inlägg. Du har jävligt klart för dig vad jag menar, men samtidigt förstår du inte vad jag menar?
Nej precis så är det.Att inte ha en lång utbildning gör automatiskt att man är trög! Tack för att du bevisade att du är just vad jag trodde att du var!valmers skrev:Han kanske inte har nog lång utbildning.![]()
Och det är? Noterade du smileyn efter mitt inlägg? Jag satte dit den för att till och med du skulle förstå ironin.Texas Ranger skrev:Nej precis så är det.Att inte ha en lång utbildning gör automatiskt att man är trög! Tack för att du bevisade att du är just vad jag trodde att du var!
![]()
Till och med jag? Ähh skitsamma du är säkert duktig på det du gör och har säkert rätt om en del saker.Men faktum är ju att vi alla är olika och tycker olika saker! Jag kliver av nu,lycka till med fortsatta diskutioner ledsen att jag kallade digvalmers skrev:Och det är? Noterade du smileyn efter mitt inlägg? Jag satte dit den för att till och med du skulle förstå ironin.
Det har du helt rätt i!Tysken skrev:Äh, jag tror på det här skiten. Vaddå, t.ex jag som är en strålande bra Elektriker kommer ju ändå alltid att kunna sälja mina tjänster för lika mycket, eller mer pengar som jag gör idag. Och vafan, europamarknaden är ju öppen även för oss i Sverige. Spetskompenens är alltid eftertraktat.
Att det sedan väller in baltiska gipskatter är nog ingen större fara faktiskt, lite fler yviga mustacher på bygget bara och Vodkaflaskor i byggboden.
Texas Ranger skrev:Ähh skitsamma du är säkert duktig på det du gör och har säkert rätt om en del saker.
valmers skrev:Härligt att några få vågar och kan tänka själva, och inte viker sig för kommunisterna i LO-borgen.
t-rex skrev:För att verka trovärdig? I den stora världen brukar man redovisa sina källor.
Du kanske kan upplysa oss, obildade, stackare?
*KTM Mannen* skrev:Ok eftersom nya nr av tidningen Byggnads Arbetaren är släppt kan jag säga att källan finns där! ok delvis partisk men med en objektiv synvikel.
*KTM Mannen* skrev:Ok eftersom nya nr av tidningen Byggnads Arbetaren är släppt kan jag säga att källan finns där! ok delvis partisk men med en objektiv synvikel.
SSDD skrev:kom dom fram till nåt![]()
BMW R90s skrev:1-0 till facket blev det i arbetsdomstolen![]()
Nu är del så att domstolen består av både förträdare förGixxer-Anders skrev:"Domstolen"vilket jävla skämt.
Jävigare domstol har aldrig funnits.
Ett hån mot allt vad demokrati och rättvisa heter!
BMW R90s skrev:Nu är del så att domstolen består av både förträdare för
arbetsgivaren och LO med en jurist som har
utslagsrösten.
Gixxer-Anders skrev:Groteskt är vad det är. Vi bor för f-n inte i en bananrepublik.
BMW R90s skrev:1-0 till facket blev det i arbetsdomstolen![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |