Nicke
Raj raj raj
- Gick med
- 9 Mar 2003
- Hoj
- SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Jag har högre utbildning själv men farsan var kustbevakare och morsan jobbade som förskollärare. Så nu är man självgod när man tycker att man måste tänka själv? Jag tycker till exempel inte så synd om de som tar SMS-lån men gillar heller inte alls den aggresiva marknadsföringen. Jag orkar för övrigt inte skriva disclaimers om att jag inte är en hård och kall moderat som tycker att pöbeln helst bör steriliseras osv. Jeflar vad det blev off-topic. För övrigt är det väl en hyfsad blandning här fast elektriker och byggjobbare har inte tid och sitta och skriva inlägg här mitt på blanka eftermiddagen 
Jo, det är väl den genomsnittliga inställningen till det mesta bland självgoda SH:are där den absoluta majoriteten är från familjer i övre medelklass eller uppåt och oftast har en högre utbildning själv eller föräldrar med högre utbildning.... Kritiskt tänkande och goda insikter i ekonomi är knappast något man föds med även om du säkert tror att alla dina goda kvalitéer är medfödda.