Har finanskrisen drabbat dig.. =kicken

Har du fått foten?

• Antal röstningar
    0
Jobbar som besiktningsman/revitionsteckniker med inbrottslarm och jag har märkt att många små företag har försvunnit.
De stora företagena märker jag ingen skillnad på, kanska lite ovilligare på att uppdatera sina säkerhetslösningar!
Det drabbar inte mig så hårt lite mindre provition kanske :mad:
Dock tillräkligt för att köpa villa när alla andra backar:banana

Nej, men Nationalekonomi, Finansiering, Marknadsföring och Redovisning.
Och det där är yada yada I tell you. :lol

LO-ser snack kårt å gått, på flera sätt. Framför allt för att det har en tung sossepresenning med propagandaodör över sig, vem fan vet hur mycket någon som köpt en lägenhet för valt att lägga i spekulativt syfte och hur mycket i rent praktiskt syfte? Hur tar man reda på det? Och vem tror på riktigt att folk i gemen köper lägenheter för att spekulera, som om folk hade 3-4 milj att lägga på spekulationer i normalfallet.

Nonsens it is, fjanteri rent av.

:klappar :bow

Nej, men Nationalekonomi, Finansiering, Marknadsföring och Redovisning.
Och det där är yada yada I tell you. :lol

LO-ser snack kårt å gått, på flera sätt. Framför allt för att det har en tung sossepresenning med propagandaodör över sig, vem fan vet hur mycket någon som köpt en lägenhet för valt att lägga i spekulativt syfte och hur mycket i rent praktiskt syfte? Hur tar man reda på det? Och vem tror på riktigt att folk i gemen köper lägenheter för att spekulera, som om folk hade 3-4 milj att lägga på spekulationer i normalfallet.

Nonsens it is, fjanteri rent av.

Hade du runkpaus på de flesta lektionerna då?
Samma fenomen som vid andra investeringar.
Har själv handlat aktier till "överpris" för att få loss dem, emedan jag varit ganska säker på att de kommer att stiga betydligt över det värde jag betalar.
Varför försöker du ge termen en negativ klang?
Vad är såssialdemoniskt med spekulation?