Tjoho!
Har fått 05an nu! Äntligen!
Var kul o vara med o packa upp. Fast det var inte så mycket att packa upp egentligen. Bara ett kåpglas som skulle dit o sen koppla in batteriet.
Bildserie
BRUM BRUM!
Har fått 05an nu! Äntligen!
Var kul o vara med o packa upp. Fast det var inte så mycket att packa upp egentligen. Bara ett kåpglas som skulle dit o sen koppla in batteriet.
Bildserie
BRUM BRUM!





