har ett stort problem.

Mattias skrev:
Kvinnor är lögnaktiga, onda varelser som bäst hålls på armlängds avstånd tills det är dags för samlag. Då kan man släppa dom inpå sig, men bara tillfälligt.

Med ålder kommer visdom. Jag är gammal.
Jag sanningsvittnar gärna att det verkligen förhåller sig som Mattias skriver. Jag är också gammal.

Bikerbitch skrev:
Hittils har jag inte läst någon tjej som har haft problem med sina killar, kan bara betyda en sak...
Som redan framförts så är ju majoriteten av medlemmarna på SH killar och majoriteten av den minoritet tjejer som ändå finns här är väl flickvänner till snubbar som också är reggade vilket ganska effektivt avblåser eventuella kärleksproblemsinlägg från SH-tjejerna (då folk generellt sett inte gärna lägger ut sina relationsproblem på ett forum där partnern också är reggad?).

Trots detta så drar jag mig till minnes en tråd för någon månad sedan där det faktiskt var en tjej här på SH som vecklade ut hela sin relation här på SH och snyftade om att pojkvännen var dum, trots att han också var reggad här, men den tråden är numera raderad.

Jag har också ett kärleksproblem; Jag är förälskad i min hoj, men nu har jag skaffat ytterligare en, kommer min första hoj att bli svartsjuk? Hur gör jag för att få henne att acceptera den nya hojen? Bjuda på extra fin motorolja?

sgtpepper skrev:
Jag har också ett kärleksproblem; Jag är förälskad i min hoj, men nu har jag skaffat ytterligare en, kommer min första hoj att bli svartsjuk? Hur gör jag för att få henne att acceptera den nya hojen? Bjuda på extra fin motorolja?

Är du hoj-polygamist :fatta!

Det vill ju jag med va :(

gladh

sgtpepper skrev:

Bjud den på te ibland, det gillar engelsmän! :nicka

Nej, man lägger nog inte gärna ut kärleksproblemen publikt om ens karl är medlem.

Tjejer och svartsjuka är djävligt svårt. Sälj den ena, jag behöver ny hoj. Kompispris, phett!

sgtpepper skrev:

Idiotisk brud, ställ henne mot väggen o låt henne inte gå förrän hon har förklarat, annars kan hon ju gå långt bort istället.

För lite "kärlek" ? Hon kanske känner sig undanskuffad av ditt hoj intresse...
Eller också har hon träffat en ny men vet inte hur hon ska klara sig undan från dig..
DUMPA BITCHEN ..........

Hur har det gått? Är nyfiken på fortsättningen av detta drama...

"Jag är gravid" råkade jag också ut för.... bara att sticka fort som fan... det gjorde jag. Och jag är inte känd för att avsluta föhållanden....

HanneZ skrev:
Jag har också haft ett ex som spridit rykten om att jag slagit henne. Jag hade iochförsig gett henen blåmärken men de va när jag släpade henne ur huset när hon vägrade lämna(efter att hon tatt sig in i huset utan tillåtelse). Men det anser jag mig har rätt att göra efter försökt o pratat med människan i timmar. Även jag har råkat ut för "jag är gravid" stuket. suck suck

Har haft "desktruktiva förhållanden", men aldrig aldrig aldrig igen!!!

/ Hannes

spectre skrev:
jag tar det nog över telefon slipper jag "slå" henne eller nått sånt igen.. kan citera från en konversations logg
"¨¨˜”°º• Sötplupp: tycker han är en liten äcklig fjant, men säg
inget, säger det själv när han kommer hit..."

Bara det att hon kallar sig "sötplupp" är skäl nog att dumpa henne. Helvete alltså..

Om man skulle bli singel finns ju http://www.drsingle.com att tillgå... :) Här är ett smakprov från denna sida som är hämtat under avdelningen "sanningar" (om kvinnan):

11. Alla kvinnor kräver att mannen noterar och kommenterar förändringar

När kvinnan genomför någon slags förändring så måste mannen uppmärksamma denna. Och kommentera den. Det är ytterst sällan kvinnan aktivt meddelar att en förändring har ägt rum, utan hon räknar kallt med att mannen upptäcker detta utan att hon behöver säga något. Ibland ger hon mannen ledtrådar, men oftast lämnar hon honom helt ensam med sin uppgift.

Förändringen kan äga rum inom olika områden, men vanligtvis sker den i kvinnans utseende eller i hemmet. Kvinnan har kanske tonat håret en aning, eller också har hon lagt en ny pläd över soffan alternativt placerat en växt några decimeter längre till höger på fönsterbrädan. Detta måste mannen uppmärksamma och kommentera (i positiva) ordalag. Gör han inte det finns risk för att kvinnan blir besviken, arg eller rent av väldigt ledsen.

Många förhållanden har tagit slut på grund av mannens bristande förmåga att notera detaljförändringar. Detta beror på att mannen, till skillnad från kvinnan, tenderar att bry sig mer om de stora frågorna i livet snarare än de små.

Last edited:
spectre skrev:
Min nuvarande flickvän och jag har varit tillsammans i ett halv år och lite till vi har haft det jätte bra tillsammans och vi har aldrig bråkat, men får några veckor sedan har hon blivit konstig och nästan otrevlig mot mig när hennes bästa kompis är i närheten. en av mina kompisar trodde att hon snackade skit om mig så han gjorde en ny msn och la till henne och snackade lite med henne och så sen började han fråga lite saker om mig och helt plötsligt vart jag en mördare, ett monster en idiot. och hon skriver även till honom att jag slår henne vilket absolut inte stämmer jag ska säga detta till min flickvän men hur ska jag säga det?? dom har varit kompisar sedan dom var små, och detta är mitt första seriösa förhållande gör alla brudar så här? antar att det är jävligt mycket OT men jag behövde skriva av mig lite!

Ställ mot väggen sedan kan du kicka ut henne.
Finns sådär par mijoner andra och välja på ;)

Har inte läst alla inlägg men ett råd kan jag bidra med.

Tycker du ska gå trumferande ut ur detta. Gör slut med subban innan hon hinner dumpa dig!
Skit i det hon sagt utan ge henne ingen som helst anledning om hon frågar varför du dumpar henne,
Se så iväg o ring nu som du skulle göra, fast jag hade hellre sett att du gjorde det öga mot öga så du kunde se hennes snopna min när du dumpa henne:)

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back