har ett stort problem.

HanneZ skrev:
Har haft "desktruktiva förhållanden", men aldrig aldrig aldrig igen!!!

No shit... :död

Det är stor skillnad på ett förhållande och en intrassling. När ett förhållande tar mer energi än det ger, tacka för dig och gå vidare. :arsele :)

Flamma77 skrev:
No shit... :död

Det är stor skillnad på ett förhållande och en intrassling. När ett förhållande tar mer energi än det ger, tacka för dig och gå vidare. :arsele :)
ahh, de där va vettigt
"när det tar mer än de ger så skit i de"

Dumpa!

DUMPA!
Kanske kan kännas tråkigt men tänk att det är ännu tråkigare att hon springer runt o kallar dig för allt möjligt samt anklagelser om att du misshandlar.Är det en fjortis du har o göra med?,hur gammal är bruden? och seriöst förhållande...knappast.
Det första du ska ta o göra är o snacka med henne o se vad hon har för bra svar,sen om det inte reds ut är det bara o bita ihopa hur mycket du än tycker/tyckte om henne o dumpa.Ta hennes vännina eller vänninor som hämd ha ha,det kommer sticka gött i ögat.
Lycka till!

Ditch the bitch :4skrika

Hon kommer bara forsätta ge dig problem, nu är det den perfekta årstiden för att vara singel och hitta nya kjoltyg :tuttar

R1 racer skrev:
DUMPA!
Kanske kan kännas tråkigt men tänk att det är ännu tråkigare att hon springer runt o kallar dig för allt möjligt samt anklagelser om att du misshandlar.Är det en fjortis du har o göra med?,hur gammal är bruden? och seriöst förhållande...knappast.
Det första du ska ta o göra är o snacka med henne o se vad hon har för bra svar,sen om det inte reds ut är det bara o bita ihopa hur mycket du än tycker/tyckte om henne o dumpa.Ta hennes vännina eller vänninor som hämd ha ha,det kommer sticka gött i ögat.
Lycka till!

Hon är 17 år och jag är 16 år :)

men hur gör man slut på ett bra sätt? har hört att sms ska funka rätt bra men det är jag inte intresserad av. hur gör man slut på ett "snällt sätt" om det nu finns nåra?

Varför vara snäll. Du har juh fått ett perfect upplägg.
Hon går o snackar skit om dig bakom din rygg. Bara att dra upp det när du gör slut.

spectre skrev:

men hur gör man slut på ett bra sätt? har hört att sms ska funka rätt bra men det är jag inte intresserad av. hur gör man slut på ett "snällt sätt" om det nu finns nåra?

Du e ju knappt torr bakom öronen. :7peta :lol

Se till att dumpa tjejen omedelbums! Även undertecknad har blivigt förstörd av en mindre bra kvinna, tappade allt vad självkännsla och självförtroende heter och blev efter ett par år med henne reducerad till en liten grå toffel i koppel. FY FAAN! :mad:

Om man nu ska hitta något positivt i det hela så blev jag riktigt bra på att laga väggar, dörrar, skåpluckor och annat i en lägenhet som går sönder när det kastas tunga saker.:3freak

Det finns nog inga snälla sätt att göra slut på så se till att göra det så snabbt som möjligt så det blir gjort! Men för guds skulle. Säg det till henne, ansikte mot ansikte eller över telefon. Sms och mejl känns inte så ärligt.

Last edited:
Ojojoj DUMPA fort som satan! Sen flyttar du från stan, byter namn och åldras i lugn och ro som vi andra :tummenupp

DB skrev:
Ojojoj DUMPA fort som satan! Sen flyttar du från stan, byter namn och åldras i lugn och ro som vi andra :tummenupp

jag tar det nog över telefon slipper jag "slå" henne eller nått sånt igen.. kan citera från en konversations logg
"¨¨˜”°º• Sötplupp: tycker han är en liten äcklig fjant, men säg
inget, säger det själv när han kommer hit..."

spectre skrev:
Min nuvarande flickvän och jag har varit tillsammans i ett halv år och lite till vi har haft det jätte bra tillsammans och vi har aldrig bråkat, men får några veckor sedan har hon blivit konstig och nästan otrevlig mot mig när hennes bästa kompis är i närheten. en av mina kompisar trodde att hon snackade skit om mig så han gjorde en ny msn och la till henne och snackade lite med henne och så sen började han fråga lite saker om mig och helt plötsligt vart jag en mördare, ett monster en idiot. och hon skriver även till honom att jag slår henne vilket absolut inte stämmer jag ska säga detta till min flickvän men hur ska jag säga det?? dom har varit kompisar sedan dom var små, och detta är mitt första seriösa förhållande gör alla brudar så här? antar att det är jävligt mycket OT men jag behövde skriva av mig lite!

Hota med att göra (eller gör) en polisanmälan mot förtal. Sånt där är oförsvarbart.!!! Sådana rykten om misshandel och våldtäkt mm går inte att tvätta bort, även om en tjej döms till psykvård eller what ever :kulspruta :tuttar

spectre skrev:

Eftersom hon skulle ha blivit dumpad 'igår' pga sitt beteeende, så kan du gott ringa henne...så hon inte hittar på nåt mer om dig eller ställer till med något.

Hur man gör slut?? Finns inget snällt sätt...men DU behöver ju inte linda in det. :)

Förslag: Vi ska inte vara ihop något mer. Det är slut. Vi ska inte ha något mer med varandra att göra, för jag har kommit på att du inte är riktigt klok i huvudet.Hej då.
Sägs vänligt men bestämt....
Lycka till...

Last edited:
Om du nu hade tänkt att dumpa henne så gör det snabbt innan hon dumpar dig...
"Jag blev dumpad, men jag hade tänkt dumpa henne"-repliken är det inte många som tror på och att bli dumpad av en tjej som är definitionen av ondska kan inte kännas bra.

hehe, ja känner igen de där, jag fick en stekpanna kastad efter mig en gång när HON hade varit ute på krogen och jag varit hemma o kollat på tv. Jag va inte hemma när hon kom hem för jag va o köpte toapapper på statoil, e de nåt o va arg för?

saaaaaaaaaaaaaajkooooooooooooooooooo

/ Hannes

kaZmur skrev:
Om du nu hade tänkt att dumpa henne så gör det snabbt innan hon dumpar dig...
"Jag blev dumpad, men jag hade tänkt dumpa henne"-repliken är det inte många som tror på och att bli dumpad av en tjej som är definitionen av ondska kan inte kännas bra.
Jo fast sen när man blir lite äldre så snackas det inte om vem som dumpa vem, o ingen bryr sig direkt heller

R1bjorn skrev:
Hota med att göra (eller gör) en polisanmälan mot förtal. Sånt där är oförsvarbart.!!! Sådana rykten om misshandel och våldtäkt mm går inte att tvätta bort, även om en tjej döms till psykvård eller what ever :kulspruta :tuttar

kan inte polisanmäla henne jag tycker om henne för mycket.. men slut ska det bli.. ska ringa ikväll när jag har käkat kebab och samlat mod :tuttar

spectre skrev:
kan inte polisanmäla henne jag tycker om henne för mycket.. men slut ska det bli.. ska ringa ikväll när jag har käkat kebab och samlat mod :tuttar

Säg som det är bara när du gör slut. Tycker du ska göra det öga mot öga, men du gör som du vill.

R1 racer skrev:
DUMPA!
Ta hennes vännina eller vänninor som hämd ha ha,det kommer sticka gött i ögat.

hehe, Den va bra!! :tummenupp
Btw, Snacka med henne & är lika konstig som du skriver så dumpa henne snarast!

spectre skrev:

Vänta med kebaben tills du har gjort slut... så kan du njuta av den istället...

Klassiker när man gör slut...

"Det är inte dig det är fel på, det är mig." :kocko
"Behöver lite tid att samla mig då det har hänt så mycket på sistone." :huvet
"Har träffat en annan..." :fyllisar
"Det här kommer inte funka i längden..." :gnissla
"Jag e bög." :tuttar

eller favoriten....

"Dra åt helvete! pallar inte med dig bara...." :7peta

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back