Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hp skrev:Hur har det gått? Är nyfiken på fortsättningen av detta drama...
spectre skrev:klarade inte att göra slut. jag älskar henne fortfarande men vi har pratat om det och vi ska försöka på nytt. vet inte om det är det jag vill men jag älskar henne så jävla mycket och jag vet inte hur det skulle vara utan henne![]()
Du e fan ett riktigt moppefucko......toffel....hon sitter o babblar massa sjuka saker om dig o du sväljer som nån toffel.....Hallå låter du dom göra det en gång så kommer du låta dom göra det fler ggr.spectre skrev:klarade inte att göra slut. jag älskar henne fortfarande men vi har pratat om det och vi ska försöka på nytt. vet inte om det är det jag vill men jag älskar henne så jävla mycket och jag vet inte hur det skulle vara utan henne![]()
Saso, SHs hårdaste killeRavetrancer skrev:Du e fan ett riktigt moppefucko......toffel....hon sitter o babblar massa sjuka saker om dig o du sväljer som nån toffel.....Hallå låter du dom göra det en gång så kommer du låta dom göra det fler ggr.
Skärp dig!!!!
la till lite ....kaZmur skrev:Saso, SHs hårdaste kille![]()
Hehe!Ravetrancer skrev:la till lite ....
så trött på folks förbannade beklagan om kärlekar o frågor om råd, sen så bara tofflar dom ur o jag älskar henne för mycket bla bla.....han har ju fan knappt fått pubishår o sen pratar han om älska.....? Kär o förälskad kanske men älska....no!!!
Ingen stake i dagens killar![]()
spectre skrev:klarade inte att göra slut. jag älskar henne fortfarande men vi har pratat om det och vi ska försöka på nytt. vet inte om det är det jag vill men jag älskar henne så jävla mycket och jag vet inte hur det skulle vara utan henne![]()
på dig!
Med allt vad det innebär Du som verkar så snäll å lugn borde väl vara gift nu och ha 3 barn, en röd 745a och en retriever som heter Lasse?hållundan skrev:Äsch, kärlek är gay. Det har man lärt sig i LHS... Faktiskt...
Den dagen den kommer tillbaka å är snäll mot mig, då kan vi börja snacka... Tills dess... blir det baraMed allt vad det innebär
![]()
Min hund ska heta Ulla-Sebastian.kaZmur skrev:Du som verkar så snäll å lugn borde väl vara gift nu och ha 3 barn, en röd 745a och en retriever som heter Lasse?![]()

kaZmur skrev:När vi ändå är inne på ämnet.
Varför säger många äldre personer att vi ungdomar inte vet vad kärlek är?
Jag har varit tillsammans med min flickvän i snart fyra månader nu och redan känner jag att jag vill spendera resten av livet med henne, hon har allt jag letar efter hos en tjej.
Vad skiljer min känsla från känslan av riktig kärlek?
Katie skrev:Låter som att du behöver få uppleva genuin kärlek för att förstå dels hur härligt och ärligt det känns, men också för att förstå att du är värd det och inget mindre!
Suger fett att lämna någon man älskar, men ibland måste man göra jätte jobbiga saker i ren självbevarelsedrift! Ett krossat ego är väldigt lätt att skaffa sig, men fruktansvärt svårt att reparera....
Lycka till ochpå dig!
hållundan skrev:Min hund ska heta Ulla-Sebastian.
Har även tillgång till en röd 745... Haken är den att jag bara är 21, alltså inte tid för det ännu. Men när tillfälle kommer, absolut. Helskägg ska jag ha också.
Mycket troligt. Jag jobbar på´t. Det är lite vanskligt bara. Ser ut som nån har slitit i mig, eller nåt.Långa farbron skrev:Lasse kongo skägg?
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller