har ett stort problem.

Se till att få bort henne från ditt liv så snabbt du kan, det är de ända jag säger och behöver säga!

En sådan brud är inte värd att ha ett förhållande, hon kan sitta hemma ensam och ha det tråkigt på helgerna!!!
Sedan ska du vara mycket klar över att varje ord hon säger nu som hon säkerligen har sagt till fler än din kompis har större betydelse än vad du tror. Hon säger det till sina tjejkompisar och dem säger det till någon annan sen är du känd i hela stan pga en jävla idiot som har spridit falskhet över dig och du KAN ha svårt för att få ett förhållande igen om du låter detta pågå ett tag till... När du ringer så gör det klart för henne att hon får tänka sig för innan hon öppna sin helvetes brödlucka!

hp skrev:
Hur har det gått? Är nyfiken på fortsättningen av detta drama...

klarade inte att göra slut. jag älskar henne fortfarande men vi har pratat om det och vi ska försöka på nytt. vet inte om det är det jag vill men jag älskar henne så jävla mycket och jag vet inte hur det skulle vara utan henne :(

spectre skrev:
klarade inte att göra slut. jag älskar henne fortfarande men vi har pratat om det och vi ska försöka på nytt. vet inte om det är det jag vill men jag älskar henne så jävla mycket och jag vet inte hur det skulle vara utan henne :(

Tufft... :( Känner igen problemet. Men det är som tidigare har sagt. Det kommer inte funka. Har det en gång börjat dala utför så är det mer eller mindre omöjligt att det kommer bli bra igen. Jag lovar dig att problemet kommer komma tillbaka och det kommer bli ännu jobbigare.

Lovar att hon kom med söta små bortförklaringar varför hon betett sig som hon gjort och så låtsas hon som ingetting. Hur jobbigt det än är att höra så: Hon utnyttjar dig! Hon har ju redan ljugit för dig en gång så gå inte på hennes lögner igen.

Ung men vis!
/Grim

spectre skrev:
Du e fan ett riktigt moppefucko......toffel....hon sitter o babblar massa sjuka saker om dig o du sväljer som nån toffel.....Hallå låter du dom göra det en gång så kommer du låta dom göra det fler ggr.

Skärp dig!!!! Kicka bitchen åt helvete, vad tror du , att hon är den du skall gifta dig med....nä för fan. Ut och ragga lite trevliga flickor istället. Älskar henne för mycket säger du??? Hur fan kan man älska nåt äckel som säger att man slår henne??? Du kommer stå och låta dig bli hunsad av henne gång på gång, för att hon har pussycontrol på dig.
Du kommer hitta minst 10 brudar till innan di gifter dig så ut o lev lite va......

Last edited:
Ravetrancer skrev:
Du e fan ett riktigt moppefucko......toffel....hon sitter o babblar massa sjuka saker om dig o du sväljer som nån toffel.....Hallå låter du dom göra det en gång så kommer du låta dom göra det fler ggr.

Skärp dig!!!!
Saso, SHs hårdaste kille :)

kaZmur skrev:
Saso, SHs hårdaste kille :)
la till lite ....
så trött på folks förbannade beklagan om kärlekar o frågor om råd, sen så bara tofflar dom ur o jag älskar henne för mycket bla bla.....han har ju fan knappt fått pubishår o sen pratar han om älska.....? Kär o förälskad kanske men älska....no!!!

Ingen stake i dagens killar :(

Är helt inne på Ravetrancers linje!

Tillåt ingen människa få er att må dåligt utan att ni gjort er väl förtjänta av de. Om någon gör så mot er säg till dem och ge dem en andra chans, men inga mer!

/ Hannes

Ravetrancer skrev:
la till lite ....
så trött på folks förbannade beklagan om kärlekar o frågor om råd, sen så bara tofflar dom ur o jag älskar henne för mycket bla bla.....han har ju fan knappt fått pubishår o sen pratar han om älska.....? Kär o förälskad kanske men älska....no!!!

Ingen stake i dagens killar :(
Hehe!
Och sen även om jag hade "älskat" en tjej av hela mitt hjärta så hade jag inte kunnat vara tillsammans med henne om jag inte var säker på att min kärlek var helt besvarad från hennes sida.

"It takes two babyyyyy" tralalalalaaaa... :D

Varför känner jag mig som en pappa nu...???

Tyvärr är det väl så att han måste gå på pumpen ett par hundra gånger till som man själv gjort med ålders rätt innan han lär sig.Och kanske först då vet man vad riktig kärlek är.. ?
Och att lära sig att på ett tidig stadium välja bort psykfallen.

Farbron i tankemode

När vi ändå är inne på ämnet.
Varför säger många äldre personer att vi ungdomar inte vet vad kärlek är?
Jag har varit tillsammans med min flickvän i snart fyra månader nu och redan känner jag att jag vill spendera resten av livet med henne, hon har allt jag letar efter hos en tjej.
Vad skiljer min känsla från känslan av riktig kärlek?

spectre skrev:

Låter som att du behöver få uppleva genuin kärlek för att förstå dels hur härligt och ärligt det känns, men också för att förstå att du är värd det och inget mindre!

Suger fett att lämna någon man älskar, men ibland måste man göra jätte jobbiga saker i ren självbevarelsedrift! Ett krossat ego är väldigt lätt att skaffa sig, men fruktansvärt svårt att reparera....

Lycka till och :kiss på dig!

Äsch, kärlek är gay. Det har man lärt sig i LHS... Faktiskt...

Den dagen den kommer tillbaka å är snäll mot mig, då kan vi börja snacka... Tills dess... blir det bara :arsele Med allt vad det innebär :rolleyes:

hållundan skrev:
Äsch, kärlek är gay. Det har man lärt sig i LHS... Faktiskt...

Den dagen den kommer tillbaka å är snäll mot mig, då kan vi börja snacka... Tills dess... blir det bara :arsele Med allt vad det innebär :rolleyes:
Du som verkar så snäll å lugn borde väl vara gift nu och ha 3 barn, en röd 745a och en retriever som heter Lasse? :)

kaZmur skrev:
Du som verkar så snäll å lugn borde väl vara gift nu och ha 3 barn, en röd 745a och en retriever som heter Lasse? :)
Min hund ska heta Ulla-Sebastian. :mattias

Har även tillgång till en röd 745... Haken är den att jag bara är 21, alltså inte tid för det ännu. Men när tillfälle kommer, absolut. Helskägg ska jag ha också.

kaZmur skrev:
När vi ändå är inne på ämnet.
Varför säger många äldre personer att vi ungdomar inte vet vad kärlek är?
Jag har varit tillsammans med min flickvän i snart fyra månader nu och redan känner jag att jag vill spendera resten av livet med henne, hon har allt jag letar efter hos en tjej.
Vad skiljer min känsla från känslan av riktig kärlek?

Förstår vad du menar kärleken är nog mer intensiv och mer av eller på i yngre år mens det blir mer "jämn" med ålder och lungnare i sitt temprament.Sen ändrades iaf för mig ordet kärlek innebörd under årens lopp.
Det är vad jag tänker på när du säger kärlek i "er" ålder.

Katie skrev:
Låter som att du behöver få uppleva genuin kärlek för att förstå dels hur härligt och ärligt det känns, men också för att förstå att du är värd det och inget mindre!

Suger fett att lämna någon man älskar, men ibland måste man göra jätte jobbiga saker i ren självbevarelsedrift! Ett krossat ego är väldigt lätt att skaffa sig, men fruktansvärt svårt att reparera....

Lycka till och :kiss på dig!

Du är så förstående,,tur att vi har dig här på SH... :tummenupp

hållundan skrev:
Min hund ska heta Ulla-Sebastian. :mattias

Har även tillgång till en röd 745... Haken är den att jag bara är 21, alltså inte tid för det ännu. Men när tillfälle kommer, absolut. Helskägg ska jag ha också.

Lasse kongo skägg?

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back