har ett stort problem.

Dumpa!

Enkelt problem och enkel lösning eller som Eddie Murphy sa; If the bitch is green, dont eat the p***y.

:yoparty

gör det

dumpa innan det går för långt och passa dig för psykisk labila kvinnor!

bara o ge henne foten när hon behandlar dej så (bättre nu än om kanske 1 år med ännu mer bekymmer...)
det går fler tåg :tummenupp

Verkar helt klart som att hon inte har samma känslor för dig som du har för henne. Hon vill nog göra slut...men pallar det väl inte. Bättre att du tar första steg då...och dumpar henne..känns bättre rent psykist iaf. Eller...som mitt motto.."...bättre avåkt, än frånåkt..." :arsele

...Som ni verkar ha det nu som kommer det inte bli bättre om ngt år...snarare tvärt om. Tro mig det finns fina kvinnor där ute som är trevliga och välsvarvade...och som inte baktalar folk! Får säga som morsan...
"mister du en, står det dig tusen åter" :banana

/KaliZ

Innan du dumpar henne kan du väl prata med henne.
Fast att nämna att din kompis gjorde en ny msn o grejer gör kanske henne arg..

Men, hursomhelst, kan man inte snacka i ett förhållande så funkar det inte länge. Fråga hur hon egentligen mår..! Hon är ju trots allt din flickvän och ni har varit tillsammans ett tag.

När ska vi starta en speciell plats för såna här kärleksproblem? Jag tycker vi utnämner någon Looove Doctor som tar hand om grabbarns tjejproblem.
Hittils har jag inte läst någon tjej som har haft problem med sina killar, kan bara betyda en sak...

spectre skrev:
Min nuvarande flickvän och jag har varit tillsammans i ett halv år och lite till vi har haft det jätte bra tillsammans och vi har aldrig bråkat, men får några veckor sedan har hon blivit konstig och nästan otrevlig mot mig när hennes bästa kompis är i närheten. en av mina kompisar trodde att hon snackade skit om mig så han gjorde en ny msn och la till henne och snackade lite med henne och så sen började han fråga lite saker om mig och helt plötsligt vart jag en mördare, ett monster en idiot. och hon skriver även till honom att jag slår henne vilket absolut inte stämmer jag ska säga detta till min flickvän men hur ska jag säga det?? dom har varit kompisar sedan dom var små, och detta är mitt första seriösa förhållande gör alla brudar så här? antar att det är jävligt mycket OT men jag behövde skriva av mig lite!

det kan jag också säga....DUMPA HENNE!!!
det känns lätt för oss som står bredvid o säga det men att göra det e en helt annan sak, men för att detta kanske ska hjälpa dig lite så kan jag säga att jag satt fast i ett sånt förhållande i 4 år o det fuckar upp ens hjärna GANSKA MKT :död !!
hon verkar ju inte helt 100% eftersom hon snackar skit bakom din rygg o säger att du SLÅR henne,vad e det för jävla sätt o ljuga på ,vad fan ska det hjälpa henne till för nåt,verkar ju som hon e ute efter att hon vill dig illa :( !!
ärligt dumpa av henne,förlorar du en står det dig tusen åter eller vad det heter=)!
pm:A mig om du vill tjöta,jag har haft likadant i fyra år med lögner o svek o det var mitt första o sista förhållande!!

Ställ henne mot väggen och ifrågasätt vad fan hon menar!!

Därefter dumpar du henne utan att tveka... kan vara jobbigt men så skulle jag ha gjort. Scizzade människor ska man hålla på distans!

Bikerbitch skrev:
Innan du dumpar henne kan du väl prata med henne.
Fast att nämna att din kompis gjorde en ny msn o grejer gör kanske henne arg..

Men, hursomhelst, kan man inte snacka i ett förhållande så funkar det inte länge. Fråga hur hon egentligen mår..! Hon är ju trots allt din flickvän och ni har varit tillsammans ett tag.

När ska vi starta en speciell plats för såna här kärleksproblem? Jag tycker vi utnämner någon Looove Doctor som tar hand om grabbarns tjejproblem.
Hittils har jag inte läst någon tjej som har haft problem med sina killar, kan bara betyda en sak...
Där sa du nåt, inga tjejer har problem med killar för det är aldrig några problem med killar :D

/ Hannes

Kvinnor är lögnaktiga, onda varelser som bäst hålls på armlängds avstånd tills det är dags för samlag. Då kan man släppa dom inpå sig, men bara tillfälligt.

Med ålder kommer visdom. Jag är gammal.

Markus skrev:
Att det alltid är tjejens fel att det är problem? :confused: :tungan

Läs Hannez svar och du skall finna visdom.. precis så jag menade.
Vi har uppenbarligen inga problem med killarna måste vara för att ni är så kåta, glada och tacksamma hela tiden :rock

Mattias skrev:
Kvinnor är lögnaktiga, onda varelser som bäst hålls på armlängds avstånd tills det är dags för samlag. Då kan man släppa dom inpå sig, men bara tillfälligt.

Hahaha! :hihi :yoparty

Word! :Bugar

En annan sak kan ju vara att hon genomskådat att det var någon som försökte luras,
och endast skrev det hon skrev för att... eh... hämnas eller bara jävlas?
Man behöver inte vara psykiskt labil för det :)

Nu är jag skitsur på riktigt! :mad:

Ljuger hon om att du slår henne?? Är hon helt jävla pantad??? FAAAAAAAAN! :4skrika

Har man en gång haft ett sådant totalt destruktivt förhållande, blir man jäkligt lack när man hör om brudar som 'hittar på' sånnahär saker. Det är förfan ingen LEK! Hon är fan inte normal i huvudet. Du kan dumpa henne utan att ens behöva förklara dig!

Blåsta jävla människor från rymden...hon behöver skaffa sig ett riktigt liv och inte hitta på en massa för att 'get it going'. :6surkart

:huvet

Bikerbitch skrev:
Vi har uppenbarligen inga problem med killarna måste vara för att ni är så kåta, glada och tacksamma hela tiden :rock

:rofl :tummenupp

Så måste det ju vara! Och är 'den' inte det så DUMPA! :D

Bikerbitch skrev:

...att 97-98% av de som är reggade på SH är killar ... :rolleyes:

gladh

Jag har också haft ett ex som spridit rykten om att jag slagit henne. Jag hade iochförsig gett henen blåmärken men de va när jag släpade henne ur huset när hon vägrade lämna(efter att hon tatt sig in i huset utan tillåtelse). Men det anser jag mig har rätt att göra efter försökt o pratat med människan i timmar. Även jag har råkat ut för "jag är gravid" stuket. suck suck

Har haft "desktruktiva förhållanden", men aldrig aldrig aldrig igen!!!

/ Hannes

Mattias skrev:

Japp håller med min taktik med, men där ifrån jag kommer kallar vi det bitterhet..

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back