Xo
Sitter fint
Dumpa!
Enkelt problem och enkel lösning eller som Eddie Murphy sa; If the bitch is green, dont eat the p***y.

Enkelt problem och enkel lösning eller som Eddie Murphy sa; If the bitch is green, dont eat the p***y.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

spectre skrev:Min nuvarande flickvän och jag har varit tillsammans i ett halv år och lite till vi har haft det jätte bra tillsammans och vi har aldrig bråkat, men får några veckor sedan har hon blivit konstig och nästan otrevlig mot mig när hennes bästa kompis är i närheten. en av mina kompisar trodde att hon snackade skit om mig så han gjorde en ny msn och la till henne och snackade lite med henne och så sen började han fråga lite saker om mig och helt plötsligt vart jag en mördare, ett monster en idiot. och hon skriver även till honom att jag slår henne vilket absolut inte stämmer jag ska säga detta till min flickvän men hur ska jag säga det?? dom har varit kompisar sedan dom var små, och detta är mitt första seriösa förhållande gör alla brudar så här? antar att det är jävligt mycket OT men jag behövde skriva av mig lite!
!!Bikerbitch skrev:Hittils har jag inte läst någon tjej som har haft problem med sina killar, kan bara betyda en sak...

Där sa du nåt, inga tjejer har problem med killar för det är aldrig några problem med killarBikerbitch skrev:Innan du dumpar henne kan du väl prata med henne.
Fast att nämna att din kompis gjorde en ny msn o grejer gör kanske henne arg..
Men, hursomhelst, kan man inte snacka i ett förhållande så funkar det inte länge. Fråga hur hon egentligen mår..! Hon är ju trots allt din flickvän och ni har varit tillsammans ett tag.
När ska vi starta en speciell plats för såna här kärleksproblem? Jag tycker vi utnämner någon Looove Doctor som tar hand om grabbarns tjejproblem.
Hittils har jag inte läst någon tjej som har haft problem med sina killar, kan bara betyda en sak...
Markus skrev:Att det alltid är tjejens fel att det är problem?![]()
![]()

Mattias skrev:Kvinnor är lögnaktiga, onda varelser som bäst hålls på armlängds avstånd tills det är dags för samlag. Då kan man släppa dom inpå sig, men bara tillfälligt.
Med ålder kommer visdom. Jag är gammal.

Bikerbitch skrev:Vi har uppenbarligen inga problem med killarna måste vara för att ni är så kåta, glada och tacksamma hela tiden![]()
Bikerbitch skrev:Hittils har jag inte läst någon tjej som har haft problem med sina killar, kan bara betyda en sak...
Mattias skrev:Kvinnor är lögnaktiga, onda varelser som bäst hålls på armlängds avstånd tills det är dags för samlag. Då kan man släppa dom inpå sig, men bara tillfälligt.
Med ålder kommer visdom. Jag är gammal.
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller