Acrid
600
KIRE skrev:Nej Acrid nu är det dags att besöka ekhagen för oss!!
Skynda dig det är massa folk inne![]()
Hehe kommmer!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KIRE skrev:Nej Acrid nu är det dags att besöka ekhagen för oss!!
Skynda dig det är massa folk inne![]()
hjelmfrillan skrev:jäääää har du stora muskler får du respekt........... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ :kocko
bmwjohan skrev:/.../ musklerna växer som fan och det händer säker en massa obra saker i lever och njurar /.../
Out_Spinner skrev:Nej käkar man skit för att bli stor och vacker får man skylla sig själv när det väl börjar gå utför. Sen får man ju också hoppas att det inte går ut över andra.
Angående kosttillskott.. Har en polare som tränar MAX 2 gånger i veckan och käkar Kreatin. Är inte det lite överdrivet?
heinz_p skrev:+ att man riskerar sterilitet! Vilket är :kocko att riskera!
KIRE skrev:Man ska äta massor, träna TUNGT 5set*5rep tex och endast basövningar.
Tex marklyft, benböj, chins, bänkpress. Allt annat är bortkastad tid och man kommer förbli en discobyggare ofta med sugrörsben![]()
Acrid skrev:Endast basövningar...nja det kanske inte är optimalt lr? Vad vill man åstadkomma? Styrkelyft..ja visst...men är det ex massa man vill åt så är det inte alltid bara basövningar som gör att du växer. Vet en kille som ska tävla AF och han kör inte marklyft,knäböj....osv...Han är djvligt stor iaf. Även benen.![]()
Jag har heller inte sugrörsben..lr ankben som jag föredrar att kalla detKör benpress bl.a...varken marklyft lr knäböj. Sug på den du!
![]()
KIRE skrev:JO tunga basövningar är optimalt. Nu menar jag för att skaffa muskelmassa.
Detta gäller sålänge man inte använder några olagliga preparat.
Använder man det kan man träna lite hur som bara man belastar muskeln.
Sen är det ju klart att man kan skaffa sig massa för att tävla i AF genom att discoträna. Men det hade inte tagit lika lång tid om han tränat rätt.
Sen har ju inte alla människor lika förutsättningar men generellt är tungt bäst.
Alltså under förutsättning att man kan träna RÄTT alltså man ska kunna köra perfekt strikt och ca 5 reps.
Själv kör jag alltid 5*5 alltså 5 set och 5 rep av varje övning. 2 övningar per pass. Detta tar ca 20-25min. Kör varannan dag.
Testa det du oxå och märk hur bra det kommer att gå!
Jag kan lägga upp hela programmet om du vill![]()
KIRE skrev:JO tunga basövningar är optimalt. Nu menar jag för att skaffa muskelmassa.
Detta gäller sålänge man inte använder några olagliga preparat.
Använder man det kan man träna lite hur som bara man belastar muskeln.
Sen är det ju klart att man kan skaffa sig massa för att tävla i AF genom att discoträna. Men det hade inte tagit lika lång tid om han tränat rätt.
Sen har ju inte alla människor lika förutsättningar men generellt är tungt bäst.
Alltså under förutsättning att man kan träna RÄTT alltså man ska kunna köra perfekt strikt och ca 5 reps.
Själv kör jag alltid 5*5 alltså 5 set och 5 rep av varje övning. 2 övningar per pass. Detta tar ca 20-25min. Kör varannan dag.
Testa det du oxå och märk hur bra det kommer att gå!
Jag kan lägga upp hela programmet om du vill![]()
Håller med om skrämselpropagandan. Anledningen att så många använda dessa preparat i gymnasieskolorna tror jag till stor del hade att göra med den felaktiga och osakliga information i högstadiet. Det var helt sanslösa saker som informatörerna kom dragandes med: Håret skulle falla av efter tre veckor, pungkulorna skulle bli russin efter en månad, rösten bli totalförstört, finnarna stora som femkronor och aggressionerna så enorma så de var omöjliga att rå på. I princip all brottslighet kunde relateras till stroider osv. osv.Acrid skrev:Ja men du förstår väl att statens skrämselpropaganda sätter sina spår...Hade de däremot övervägt att utbilda och höja kunskapen angående AAS...så tror jag att dem tror att helvetet hade brakat lös...vilket det iofs har gjort...fast det går ju att diskutera.
KIRE skrev:+ en massa andra kända biverkningar samt ett antal okända
chrille-r1000 skrev:Jag har provat 2-3 kurer. Mest pga nyfikenhet vilken effekt det skulle få på mig. Detta var när jag var i 20 års åldern. Nu är jag äldre o visare.![]()
Kommer inte att använda mig av steorider igen.![]()
Chrille skrev:"Det är skillnad på att missbruka och bruka..."
"Alla flippar inte ur..."
"Om man gör det på rätt sätt så är det inte farligt..."
bmwjohan skrev:testosteron kan ju ge en hel del skumma biverkningar, tex som att näsa eller haka växer. en kille här i trakterna fick en biverkning av testosteron som nog dom flesta kan leva med. han fick biverkningen att hans kuk blev bra mycket större.
Acrid skrev:Snackar du tungt som i vikter enbart lr belastningen för muskeln?
Det är skillnad på 5x5 med konc. fas på 2 sek och exc. fas på 1(ja en sek)-2 sek samt konc.fas på 2 sek och exc. fas på 4-6 sek.
För i sådana fall så håller jag med om att det är "tung" träning som gäller. Men musklerna vet inte vilken siffra vikterna har...De akitveras i så stor grad som behövs för arbetet...alt går sönder...![]()
KIRE skrev:Dag2
Bänkpress 5x5
Stångrodd 5x5
(smygkör ibland ett isolerat set biceps och triceps)
Dag3
Marklyft 5x5
Vadpress 3x10
Mage 3 x 10
Dag4
Chins 5x5
Dips 5x5
(smygkör ibland ett isolerat set biceps och triceps)
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |