Strongliquid
Gudomlig sporthojare
Ja.
Som att klippa band när dom inviger nått fint hus eller liknande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja.
Precis! De såg väl på mils avstånd att det fanns rejält med ryggrad i den här kroppen![]()
![]()
Det finns väl ingen svensk som filmar sina barns födsel? Känns typiskt Amerikanskt och otroligt vedervärdigt.
Om du tycker det verkar vara jobbigt, hur tror du det då känns för din tjej då som blir lämnad ensam och övergiven och ska ligga och kämpa alena medans sitter och puffar på cigarren bekymmerslöst?
Not nice.
Fyfan, jag kommer svimmaMår redan illa av att tänka tanken på förlossningen, och några planer på att klippa i något organiskt finns inte ens på världskartan.
Fyfan, jag kommer svimmaMår redan illa av att tänka tanken på förlossningen, och några planer på att klippa i något organiskt finns inte ens på världskartan.
Hur tror du kvinnor har fött barn i miljoner år?
Det är bara 2000talets påfund att man ska stå och heja&stötta. Man kan inte göra ett endaste skit utan det är kvinnans uppgift.
Inget att fundera på, när stunden kommer så gör man det som behöver göras. Behövs man vi huvudet är men där, vid fötterna är man där.
Ja, jag var med hela tiden, nej jag klippte inte,behövdes vid huvudet.
Tyvärr har jag varit på för många sjukhus vid för många tillfällen (som anhörig) där besöket inte haft glädje och barn som huvudsyfte så ta det kallt och inse att det är det enda glädjande besöket du någonsin kommer att göra till ett sjukhus.
Men det värsta är inte vätskor, navelsträngar osv osv... det värsta är hjälplösheten när man står bredvid någon som har så ont och inte kan göra något annat än att stötta.
Fast det är klart, den där smärtan och glömmer de tydligen bort ganska snabbt ändå... frugan sa något i stil med "men vad skönt att det gick så fort" när allt var klart... där hade jag stått bredvid i 6 timmar och tyckte inte alls att det hade gått särskilt fort.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |