Strongliquid
Gudomlig sporthojare
Ja.
Som att klippa band när dom inviger nått fint hus eller liknande.
Som att klippa band när dom inviger nått fint hus eller liknande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja.
Som att klippa band när dom inviger nått fint hus eller liknande.

Precis! De såg väl på mils avstånd att det fanns rejält med ryggrad i den här kroppen![]()
![]()





Det finns väl ingen svensk som filmar sina barns födsel? Känns typiskt Amerikanskt och otroligt vedervärdigt.
Om du tycker det verkar vara jobbigt, hur tror du det då känns för din tjej då som blir lämnad ensam och övergiven och ska ligga och kämpa alena medans sitter och puffar på cigarren bekymmerslöst?
Not nice.
Fyfan, jag kommer svimmaMår redan illa av att tänka tanken på förlossningen, och några planer på att klippa i något organiskt finns inte ens på världskartan.
Fyfan, jag kommer svimmaMår redan illa av att tänka tanken på förlossningen, och några planer på att klippa i något organiskt finns inte ens på världskartan.
Hur tror du kvinnor har fött barn i miljoner år?
Det är bara 2000talets påfund att man ska stå och heja&stötta. Man kan inte göra ett endaste skit utan det är kvinnans uppgift.
Fyfan, jag kommer svimmaMår redan illa av att tänka tanken på förlossningen, och några planer på att klippa i något organiskt finns inte ens på världskartan.
Inget att fundera på, när stunden kommer så gör man det som behöver göras. Behövs man vi huvudet är men där, vid fötterna är man där.
Ja, jag var med hela tiden, nej jag klippte inte,behövdes vid huvudet.
Tyvärr har jag varit på för många sjukhus vid för många tillfällen (som anhörig) där besöket inte haft glädje och barn som huvudsyfte så ta det kallt och inse att det är det enda glädjande besöket du någonsin kommer att göra till ett sjukhus.

Men det värsta är inte vätskor, navelsträngar osv osv... det värsta är hjälplösheten när man står bredvid någon som har så ont och inte kan göra något annat än att stötta.
Fast det är klart, den där smärtan och glömmer de tydligen bort ganska snabbt ändå... frugan sa något i stil med "men vad skönt att det gick så fort" när allt var klart... där hade jag stått bredvid i 6 timmar och tyckte inte alls att det hade gått särskilt fort.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |