Har du fått ligga pga att du har hoj?

:confused: Äsch, det är väl inget att oroa sig över!
Men däremot så har jag hört att om man slampar runt för mycket (och med fel folk) så kan detta i sin tur leda till att man får tekniska problem med hojen! :mattias
Olja börjar mystiskt rinna, kopplingen krånglar, kedjan går av, ja listan över obehagliga följder kan göras lång.
I värsta fall kan ramen t.o.m spricka! :skrämd

Nästan alla olika slags problem kan spåras direkt eller indirekt tillbaka till att man valt fel sex-partner! :D

Vad gör du i helgen ?

:confused: Äsch, det är väl inget att oroa sig över!
Men däremot så har jag hört att om man slampar runt för mycket (och med fel folk) så kan detta i sin tur leda till att man får tekniska problem med hojen! :mattias
Olja börjar mystiskt rinna, kopplingen krånglar, kedjan går av, ja listan över obehagliga följder kan göras lång.
I värsta fall kan ramen t.o.m spricka! :skrämd

Jag tror du har blandat ihop det där med att slampa runt för mycket med att köra Ducati, för då händer just de saker du rabblar upp oavsett om du drar över nån flicka eller ej. Oljan brukar iofs inte börja rinna mystiskt, den försvinner bara.

Jag tror du har blandat ihop det där med att slampa runt för mycket med att köra Ducati, för då händer just de saker du rabblar upp oavsett om du drar över nån flicka eller ej. Oljan brukar iofs inte börja rinna mystiskt, den försvinner bara.

Man alla vet väl att köra Ducati är som att ligga med
bordell-mamman! :skrämd
Stor och allmänt puffsig klump, överreklamerad, ofta klädd i rött och som lever på gamla meriter och har haft de flest komplikationer under sin livstid. :brinnerup
Tittar föraktfullt på de nyare fräschare smidigare förmågorna som männen egentligen drömmer om att gränsla! :D

Stor och allmänt puffsig klump, överreklamerad, ofta klädd i rött och som lever på gamla meriter och har haft de flest komplikationer under sin livstid. :brinnerup
Tittar föraktfullt på de nyare fräschare smidigare förmågorna som männen egentligen drömmer om att gränsla! :D

:D :D

Näe, men man hoppas ju...

Enda chansen är väl om jag aldrig tar av mig hjälmen... :D

Småcheyer brikar titta trånande (dom fattar ändå inte att det är en gammal hoj) tills jag tar av mig hjälmen, då brukar dom se ut som ett barn på julafton som just har öppnat det finaste paketet och hittat ett par långkalsonger...

Men man blir aldrig besviken och hon är bättre på det hon gör jämfört med ungtupparna som kanske stönar lite högre och är lättare att vända runt i sängen :tummenupp

Enda chansen är väl om jag aldrig tar av mig hjälmen... :D

Småcheyer brukar titta trånande..
(dom fattar ändå inte att det är en gammal hoj) .

Du menar väl en gammal man?!
Eller som man brukar säga; en man i sin bästa ålder. :D
Provat att åka till Thailand? :tummenupp :yoparty

Edit: Har ni förresten inte sådana där uppe i Norrland under bär-säsongen?
Du kan säkert locka med ett meborgarskap i Sverige om inte hojen skulle räcka för att impa.

Men man blir aldrig besviken och hon är bättre på det hon gör jämfört med ungtupparna som kanske stönar lite högre och är lättare att vända runt i sängen :tummenupp

Tja, faktiskt inte..
Däremot är Bordellmamman precis som en Ducati, det enda man kan lita på är att de kommer suga rejält :näsblod :D

Last edited:
hehe

:banana då du undrar så så blir ju en fråga.. har du fått ligga ,mera??

Snackar du av egen erfarenhet :hihi

Konstigt att Fler inte får ligga även fast dom åker runt på 25cm+ förlängare!
Kanske det är en myt det här med att det verkligen funkar som förlängare?

Vet flertalet tjommar som skaffat hojar just pga detta rykte!

Tror lite med att dom som tjöper hoj för o få fi**a är fel ute...:3freak
man ska köra hoj för man gillar hojåkandet o brewdar är bara ett plus...det är som annars i vardagen...brudar gillar killar/boys/grabbs/män med självförtroende...sen spelar det mindre roll vad man har o int har...MEN det ligger dock ngt i att dom iaf får upp ögonen för en...men sen är det till 99% upp till DIG om du får ngt lr ej...o då kvittar det om "Håkan" som är blyg o skaffat sig en Räser för då blir det inget iaf...p.g.a att han inte vågar...:huvet (o brudar som hon du träffade är jue ett plus men oxå JÄVLIGT sällsynta...du tog foto va? :hihi :D )

p.s jupps ja hör till skaran som "fått till det" p.g.a hoj (notera ja kör R1 o inget annat MÖG! :tungan :yoparty :hihi )

Du menar väl en gammal man?!
Eller som man brukar säga; en man i sin bästa ålder. :D
Provat att åka till Thailand? :tummenupp :yoparty

Att det är en gammal man fattar dom när jag tar av mig hjälmen, hojen genomskådar dom inte lika lätt, den är ju i deras egen ålder...

Det där med privatimport är jag rädd för, man vet aldrig hur hårt dom har gått innan, och hemska tanke, tänk om man får hem ett ombyggt exemplar.... :scary

Såklart det blivit ligga...... :banana Sen ring på fingret och nytt efternamn, allt för att man började köra hoj.... :yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT