Har du fått ligga pga att du har hoj?

Njäe, de brukar bli apsura när man åker hoj, dedär fruntimmren. Har endast fått höra negativa påhitt om hojandet. (från brudar, småpåjkar under 8 blir eld och lågor så fort dom ser hojjen, men jag är inte lagt åt det hållet.

Hade någon blivit impad av hojåkandet iaf, hade nog min idiotsäkra personlighet skrämt bort dom ändå.

Tjejer som tykker killar me håj e heftit får man ligga med för att man har hoj. Det vet jag. I dessa fall kan man se ut hur som helst och ha vilken tribaltattuering som helst, var som helst. Men det tror jag är en fas mellan 16-22 så man får passa på i så fall.

Haha, det är nog mest småtjejer som tänder på ting istället för vad killen har innanför pannbenet kan jag tänka mig. Men vad bryr sig killen om att det är en lätt korkad småbrud om det bara ska juffsas? :)

Enda gången jag kan komma på är när jag körde på en grävling med moppen. Tjejen jag skjutsade blev hysterisk och efter en del tröstande övergick det till juffsande. Helvete vad mycket blod det var.

Hmm, hoppas blodet va från grävlingen. ;)

Konstigt att Fler inte får ligga även fast dom åker runt på 25cm+ förlängare!
Kanske det är en myt det här med att det verkligen funkar som förlängare?

Vet flertalet tjommar som skaffat hojar just pga detta rykte!

jag tycker mest det är killar som spanar in en när man glider runt...

hmm kan inte säga att det har varit till någon fördel på den fronten men första turen i fjol på den nyinköppta hojen så var det en tjej som ställde sig mot en hoppade vinkade och skrek "BÖÖÖÖRNA" hon ingår nog i den där 16-22 års changern och jag letar efter henne änn för att säga att ja tagit kortet och är inte fortfarande kör runt med övningskörningsskylten som lugnade ner henne när jag passerat med någon meter :P men har sjussat runt några tjejer för att visa stan de har man gjort,

Enda gången jag kan komma på är när jag körde på en grävling med moppen. Tjejen jag skjutsade blev hysterisk och efter en del tröstande övergick det till juffsande. Helvete vad mycket blod det var.
de där va nog fan de roligaste jag läst iår:rofl

Nej inte på grund av att jag har hoj men men kan säga trots att jag har hoj. Om en tjej blir impad av min gamla valross till motorcykel så fattar man att det inte står rätt till.

Snarare en minskning som nu börjar närma sig munkstadiet. :3freak

Antingen (när det är sommar) så kan man inte gå på krogen för att man vill vara nykter nog att köra dan efter = inget ligga
eller så har motorn nyss sprängts så man har inga pengar till krog = inget ligga :näsblod

Sen att man inte kan stanna när flickebarnen trånar vid vägkanten och dra en nykter jämes bond-replik som får dom i halmen spelar också in :hihi

"Har du fått ligga pga att du har hoj?"

:confused: Är det inte därför alla skaffar hoj från första början egentligen, liksom en sista desperat utväg till att locka offer för att idka fysik aktivitet!
Jag vet i alla fall säkert att det är just därför jag ska köpa mej en hoj i sommar!
Jag räknar kallt med att få :ligga! :hoppa
Jag blir förbannad och besviken om jag inte får se lite tutt-flashing :tuttar när jag drar förbi rondellerna i sommar :gnissla
Sen har jag hört: ju dyrare hoj, desto mer ligga,
men andra hävdar att det är istället antal kubik som är avgörande....?! :va

Jag får ligga så mycket pågrund av hojen att jag får tacka nej till liggandet då man kan solla bort de mindre attraktiva!

"Har du fått ligga pga att du har hoj?"

:confused: Är det inte därför alla skaffar hoj från första början egentligen, liksom en sista desperat utväg till att locka offer för att idka fysik aktivitet!
Jag vet i alla fall säkert att det är just därför jag ska köpa mej en hoj i sommar!
Jag räknar kallt med att få :ligga! :hoppa
Jag blir förbannad och besviken om jag inte får se lite tutt-flashing :tuttar när jag drar förbi rondellerna i sommar :gnissla
Sen har jag hört: ju dyrare hoj, desto mer ligga,
men andra hävdar att det är istället antal kubik som är avgörande....?! :va

Skulle bara säga att det är därför gonorre och klamydia är på frammarch igen :näsblod

Jag får ligga så mycket pågrund av hojen att jag får tacka nej till liggandet då man kan solla bort de mindre attraktiva!

Välj bort dom uppenbara pallhororna så att det inte blir problem med flugor i trumpeten :hihi

Last edited:
Skulle bara säga att det är därför gonorre och klamydia är på frammarch igen :näsblod

:confused: Äsch, det är väl inget att oroa sig över!
Men däremot så har jag hört att om man slampar runt för mycket (och med fel folk) så kan detta i sin tur leda till att man får tekniska problem med hojen! :mattias
Olja börjar mystiskt rinna, kopplingen krånglar, kedjan går av, ja listan över obehagliga följder kan göras lång.
I värsta fall kan ramen t.o.m spricka! :skrämd

Nästan alla olika slags problem kan spåras direkt eller indirekt tillbaka till att man valt fel sex-partner! :D

Skit-trist att det bara är dudes som kollar efter en när man kör en raggar-runda genom byn :mad:
Det närmaste hoj:ligga jag varit var när en tjej i typ 15årsåldern gjorde tummen upp :huvet

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti