SuzukiLover
Ny medlem
[YOUTUBE-ID]FxbHyEIkgdU&NR=1[/YOUTUBE-ID]
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Javisst, med 160hk är det ju inga som helst problem! Då kan du lätt vrida rullen i bottenJepp.Jag får inte glömma bort att switcha till läge C (våtkörning) före jag åker iväg första gången. Sedan måste jag bara vara extremt försiktig med gasen och undvika luta med hojen så som han gjorde i videon...
Att jag inte tänkte på deteller så kan du ta med lite sandpapper och pappra ner det översta lagret på gummit så att hinnan försvinner alternativt göra en burnout innan du drar.
Att jag inte tänkte på detBurnouter är ju det optimala för att få bort det hala från framhjulet
![]()
En liten korrigering, den har 185 hk - 190 hk, så jag måste bara hitta en tillräckligt hal yta...![]()
Han syftar nog på hur mycket effekt den har på bakhjulet, och orginal ligger dem runt 160-165hk ut på bakhjulet![]()
Men ja trodde ju... Well, good enough!![]()
hehe 185-190hk i motorn mjo, men de tappar effekt på vägen till bakhjulen, men 160-165 på bakhjulet är gott om effekt, mer än va många ens kan använda fullt ut..
Det gäller att få upp värmen i däcken utan att det alstras alltför mycket värme i cylindrarna, vill inte förstöra motorn p.g.a. för dåliga/hala däck.
Däckglans på fel ställe kanske?![]()
Precis... Det blir att åka toksakta i början och i läge C, då borde det gå, annars tänker jag kräva det på garanti ifall att den är mindre hanterbar än så... Det gäller att få upp värmen i däcken utan att det alstras alltför mycket värme i cylindrarna, vill inte förstöra motorn p.g.a. för dåliga/hala däck.
Om du känner dig osäker så kan vi byta hoj rakt av.Precis... Det blir att åka toksakta i början och i läge C, då borde det gå, annars tänker jag kräva det på garanti ifall att den är mindre hanterbar än så... Det gäller att få upp värmen i däcken utan att det alstras alltför mycket värme i cylindrarna, vill inte förstöra motorn p.g.a. för dåliga/hala däck.
Precis... Det blir att åka toksakta i början och i läge C, då borde det gå, annars tänker jag kräva det på garanti ifall att den är mindre hanterbar än så... Det gäller att få upp värmen i däcken utan att det alstras alltför mycket värme i cylindrarna, vill inte förstöra motorn p.g.a. för dåliga/hala däck.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |