Miss_Orchidee skrev:E du typ SNut eller nått.....läser ett flertal av dina inlägg...å du verkar veta väldigt mycket......
(iof, det här är ju bara sunt förnuft) men typ det med polisen...mm..
Är du typ FJortis eller nått?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Miss_Orchidee skrev:E du typ SNut eller nått.....läser ett flertal av dina inlägg...å du verkar veta väldigt mycket......
(iof, det här är ju bara sunt förnuft) men typ det med polisen...mm..
eisbaer skrev:Är du typ FJortis eller nått?

Markus skrev:Åk hellre i shorts än i Jeans, just denim bränner in i köttet på ett nasty sätt. Naken hud är lättare att göra ren.
bikerwoman skrev:MMM... du menar att nakna benpipor är lättare att göra rent... inbillar du dig att du bara får skrubbsår om du går omkull med hojen?? :kocko
JAG...en sjuksköterska som har sett....armar och ben skrapade ända in till benet så att man måste amputera för det finns ingen hud eller muskler kvar att ens transplantera!
Men kör du i shorts! Gör det!
) vet inte vad du tror att jag menade men vad jag hört så skyddar inte Jeansen någonting om man kraschar i över ungefär 30km/h, utan de smutsar bara ner köttet. Har jag fel? Min svägerska är i din branch, hon har jobbat på både SöS- och Karolinska-akuten och fått in alla typer av trasiga hojmänniskor. 
Rammstein skrev:Wheelade i 300 med Gixxern idag... iklädd badbyxor, snorkel, och simfötter![]()
Dez skrev:Inget cyklop? Du är ju för f-n galen, tänk om det hoppat ut en fluga i vägen :kocko
Rammstein skrev:Wheelade i 300 med Gixxern idag... iklädd badbyxor, snorkel, och simfötter![]()

|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|