Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rosenrot skrev:var kan man få tag på nedladningsbar handbok till sin cross?det är en suzuki 125 a 01-![]()
Solid snake skrev:Mer hjälpsamt om du skriver vilken modell, men jag antar att det är en RM.
Rosenrot skrev:vet omte riktigt är inte så duktig på det skulle bara ha reda på om jag ska blanda tvåtaktsolja med bensinen(jag är rätt så mycket nybörjare)
Rosenrot skrev:vet omte riktigt är inte så duktig på det skulle bara ha reda på om jag ska blanda tvåtaktsolja med bensinen(jag är rätt så mycket nybörjare)
Solid snake skrev:Det borde vara separat oljesmörjning på den, leta efter en behållare med en oljekanna på under sadeln eller framme vid tanken/kylaren.
ok tack så mycket säkra nu så hela motorn inte skär sigRockParty skrev:Ja det är klart du måste ha 2-takts olja i bensinen=)
c.a 2%

cRoC skrev:Öh separat oljesmörjning på en cross? Nej du..

cRoC skrev:Ja spara vikt och det är helt enkelt ett onödigt system som kan gå sönder..
, och så har jag hört att den får för mycket olja på låga varv med oljeblandad.
Solid snake skrev:jo iofs, har du kvar det på din TZR?
Rosenrot skrev:ok tack så mycket säkra nu så hela motorn inte skär sig
![]()
så en halv decilitercRoC skrev:Jag kör 3% i min..
cRoC skrev:Jag kör 3% i min..

Rosenrot skrev:så en halv deciliter
Ja, det är ju så roligt att släpa med sig en oljeflaska varje gång man ska tanka.cRoC skrev:Ja spara vikt och det är helt enkelt ett onödigt system som kan gå sönder..
kaZmur skrev:Ja, det är ju så roligt att släpa med sig en oljeflaska varje gång man ska tanka.![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |