Hampus Johansson kör Bsb

Trist som f-n! Hoppas han lyckas få ihop mer deg så han försöker igen i STK 1000 istället för PSB.

ja verkligen, det sista vi behöver är ännu en ung talang som fastnar i stcc träsket.

respekt

kaxigt :) “This is only my fourth season of road racing so this is a very fast learning curve. I know the British Championship is probably the fastest domestic series in the world. The current World Supersport Champion and the majority of the front runners in World Superbikers have come from the BSB so it has to be good for me!

jätte jättekul detta, hoppas nu eurosport 2 sänder så mkt som möjligt:tummenupp

kaxigt :) “This is only my fourth season of road racing so this is a very fast learning curve. I know the British Championship is probably the fastest domestic series in the world. The current World Supersport Champion and the majority of the front runners in World Superbikers have come from the BSB so it has to be good for me!

Fast nu blev det ju inget av det tyvärr... :död

Fast han ska ju inte köra i klassen längre...

Skulle säga tvärtom, ut med talangerna i europa/världen istället :tummenupp
Ja, inte vill jag ha hann i Sverige inte. Han luktar illa har jag hört... :D nä skojjar.

Visst, ut med han i Europa. Men om han inte finner någon körning, så tycker jag inte att de ska skippa Pro Superbike för det. Kan vara bra att visa upp sig på hemmaplan oxå. Kanske kan få tag på lite sponsorer inför 2011. Eller så är någon i hans släkt rik och inte behöver sponsorer.

Är det inte bättre att köra pro superbike, än att köra superstock 1000? Eller, har jag fel?:confused:

allt utanför sverige är bättre än i sverige, om ens mål är att skapa en internationell karriär och bli så snabb som möjligt.

Hampus har redan kört att race i år på Assen och kom sexa på en i det närmast standard R1, IDM och ONK blev det i år.

Nyheter
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!