Halmstad

haha, göttkött, halmstadbo som man är då!!! :tummenupp

Hmm, å du, fogerty, skorpans brorsas moppe ska ev. med ner till halmstad oxå, slänger du in den bakom sätena in i bagaget eller???? :lol

/H

hållundan skrev:
haha, göttkött, halmstadbo som man är då!!! :tummenupp

Hmm, å du, fogerty, skorpans brorsas moppe ska ev. med ner till halmstad oxå, slänger du in den bakom sätena in i bagaget eller???? :lol

/H
:rofl :rofl :rofl :rofl
AJ AJ AJ AJ MIN MAAAAAAGE!!!! AAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAH

Skorpan skrev:
AJ AJ AJ AJ MIN MAAAAAAGE!!!! AAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAH

Mohahhahhaha, varthän blir det kalas här nere då?? Hemma hos fluppen å sedan????

Kanske lite :tuttar eller helt enkelt :rullandeu eftersom jag är sååååååå ung... kanske lite :kiss eller kanske :slicka hoppas inte det blir :tråkad bara. Men med lite :öl och :rock så blir vi kungar på stan...

/H

hållundan skrev:
Mohahhahhaha, varthän blir det kalas här nere då?? Hemma hos fluppen å sedan????

Kanske lite :tuttar eller helt enkelt :rullandeu eftersom jag är sååååååå ung... kanske lite :kiss eller kanske :slicka hoppas inte det blir :tråkad bara. Men med lite :öl och :rock så blir vi kungar på stan...

/H

Hahahahahha, du e la för go, angående min bagage så ska den lagas till helgen är det tänkt :banana . Å nu vill jag inte höra nåt mer om den för då blir det :fatta! när jag kommer ner :hihi

fogerty skrev:
Hahahahahha, du e la för go, angående min bagage så ska den lagas till helgen är det tänkt :banana . Å nu vill jag inte höra nåt mer om den för då blir det :fatta! när jag kommer ner :hihi

Okej, fogertys bagage är snart lagat... Pjuuuhhh vilken tur!!!

Hmmm, som sagt jag sopade mattan med skorpan igår när jag provade MotoGp2 så snart är jag allt redo för ett par rejs... Inte ikväll dock, för då blir det kalas... Har precis gjort mig en hemmagjord glögg-grogg (många g)... Vanlig alkoholfrei glögg med dunkabrännvin... Oj va gött...

Seså, öva på motogp nu...

/H

Ja ja eftersom ni inte verkar vara lika aktiva(beroende) som mig så får jag väl skriva lite mer här då... Nåväl, vad jag tänkte fråga var om det fanns ett datum för halmstad-rundan ännu? Ja ja det kommer väl....

Sååå, nästa glögg-grogg smakade lika väl den... Ha en trevlig kväll pojkar (å flickor) å kör inte ihjäl er på motogp nu....

/H

fogerty skrev:
Dumsnut, han bor ju i halmstad nu ju. Vi gör så här, jag kör ner, hållundan kör oss hem och tar tåget tillbaka :D
du menar:
du kör ner, hållundan kör oss hem och tar moppen hem :lol :lol :lol

hållundan skrev:
Ja ja eftersom ni inte verkar vara lika aktiva(beroende) som mig så får jag väl skriva lite mer här då... Nåväl, vad jag tänkte fråga var om det fanns ett datum för halmstad-rundan ännu? Ja ja det kommer väl....

Sååå, nästa glögg-grogg smakade lika väl den... Ha en trevlig kväll pojkar (å flickor) å kör inte ihjäl er på motogp nu....

/H
det får bli jäääääävligt sent i januari
fick brev om att jag ska in på op. den 17 dec :huvet men jag löser det
ska dit om jag så ska ta en rullstol o åka med :fyllisar :fyllisar :fyllisar :banana

Skorpan skrev:
du menar:
du kör ner, hållundan kör oss hem och tar moppen hem :lol :lol :lol

Mycket bra idè tycker jag, jag har en overall i bävernylon och en hjälm med strut på som du kan få låna hållundan om du kör oss hem :tomten

// F

fogerty skrev:
Mycket bra idè tycker jag, jag har en overall i bävernylon och en hjälm med strut på som du kan få låna hållundan om du kör oss hem :tomten

// F

ha ha, låna mig???? Ja för fan, henke är gratis.... nemas problemas....

fan va sleten jag blev av GRÖGGEN (döpte den till detn..... var för jobbigt att säga groogg-glögg) såååå...

vist......det är lugnt...

/H

hållundan skrev:

/H

Hahahaha.....

Ja det blir la lite ( jävligt mkt) party i mitt slott...sen drar vi ner till byn och lever rövare :banana :tuttar :fyllisar

Å du e jag fanimej singel åxå så då får ni fan passsa er.... he he...

Hmmm, fan va det suger å va det än så länge... Nåväl.....

10 plus 2*½ (tecknet fogerty, tecknet) timmar kvar att jobba.... Lajbans...

:rolleyes:

/H

fogerty skrev:
Ett tips till dig hållundan är att åka via träslövsläge på nervägen å ta en go glass, det lär inte vara så farligt lång kö så här års heller :yoparty :tomten

// F

Förbannat vackra flickor som jobbar på tre toppar eller vad det heter :)

Therudeboy skrev:
Förbannat vackra flickor som jobbar på tre toppar eller vad det heter :)

Ha ha, jovars, det blir ju köra puch montana ner till Halmstad från götet, då missar man givetvis inte ett glass-depåstopp i träslövsläge... Inte ens på vintern med skorpans phetinghandskhandvärmare som han har lovat attt jag ska få låna... Dom sitter nämligen på hans retta nu...

Förresten, vackra flickor? Neee, det vill vi inte ha... Tjejer gör ont... Bilar oxå.

/H

hållundan skrev:
Ha ha, jovars, det blir ju köra puch montana ner till Halmstad från götet, då missar man givetvis inte ett glass-depåstopp i träslövsläge... Inte ens på vintern med skorpans phetinghandskhandvärmare som han har lovat attt jag ska få låna... Dom sitter nämligen på hans retta nu...

Förresten, vackra flickor? Neee, det vill vi inte ha... Tjejer gör ont... Bilar oxå.

/H

Aaa i sommar när du kommer med din hoj kommer dom flockas omkring dig ;) :D

Bättre med lättfotat en fasta.

hållundan skrev:

/H
jag kör (snart) med handtagsvärmare din stare
skulle ALDRIG sätta på såna vantar på min :fakta

hållundan skrev:
Å du e jag fanimej singel åxå så då får ni fan passsa er.... he he...

Hmmm, fan va det suger å va det än så länge... Nåväl.....
/H
har faktiskt kommit på en grej.....man har faaaan så mycket roligare utan o va ihop med en brud,däremot behöver man inte låta bli dom för det hehe :rolleyes: :tuttar :banana

edit: 1.tänk sen till sommarn när du får köra hur mycket du vill utan att nån gnäller :tummenupp :yoparty :yoparty
2. tänk när du går ut o kan ta hem lite :tuttar o klämma på utan att nån gnäller :tungan :banana :tummenupp

Last edited:
Back