Halmstad

Schysst !!! alla utom halmstadborna ska med på en ride....hahahahaha :p

Skorpan, vi har ett problem, vi kan ta en titt på huset kl 14 för då e ägaren där....jag fick inte tillgång till nyckel.

Det e ju synd att avbryta en åkning för det..men vi kan ju åka vidare efteråt....

Löser vi detta tro ? :rolleyes:

fluppen skrev:
Värsta draget på denna tråd nu ju !!!! :p

KÖRNING I HALMSTAD MED OMNEJD PÅ SÖNDAG. KL 13 VID SLOTTSPARKERINGEN :hej :hej :hej :hej

(vi får finbesök från götet :bow )

Hmm, låter lockande :tummenupp Är jag inte alltför dålig efter kvällens :öl är jag på :rock

fluppen skrev:
Schysst !!! alla utom halmstadborna ska med på en ride....hahahahaha :p

Skorpan, vi har ett problem, vi kan ta en titt på huset kl 14 för då e ägaren där....jag fick inte tillgång till nyckel.

Det e ju synd att avbryta en åkning för det..men vi kan ju åka vidare efteråt....

Löser vi detta tro ? :rolleyes:
:skitdator :crash

Tack för den fina turen i Halmstad fluppen, det var kul att komma ner. Synd att det inte dök upp lite fler halmstadbor nu när det var finbesök från götet :D

Fan va kallt å mörkt det blev på hemvägen, satt å skaka som ett asplöv och lyckades med bedriften att få soppatorsk också :rock

// Fogerty

vi hade iaf fint väder när vi åkte imorse,synd bara att det var lite kallt

Last edited:
o här e vi med fluppen :rock :rock :rock
synd bara att det var lite dåligt med folk som ville åka hoj :confused:
fluppen var en guru på o hitta fina vägar :bow :bow :bow
det här får vi göra om fluppen,var skitskoj :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Last edited:
fogerty skrev:
och lyckades med bedriften att få soppatorsk också :rock

// Fogerty
ja det var nära bogserlinan både dit o tbx hem
först e han tveksam o följa med o sen kan han inte slita sej från Halmstad,hur vill du ha det egentligen?? :rolleyes: :D :D :D

Skorpan skrev:
ja det var nära bogserlinan både dit o tbx hem
först e han tveksam o följa med o sen kan han inte slita sej från Halmstad,hur vill du ha det egentligen?? :rolleyes: :D :D :D

Du skorpan jag ville inte annat än att komma hem i kylan :D Tydligen ville hojen annorlunda, brukar komma mycket längre än 24 mil på en tank :fakta :fakta

Kan det vara kylan tro som ändrat förbrukningen, eller hög marshfart på motorvägen kanske :confused:

// F

fluppen skrev:
Värsta draget på denna tråd nu ju !!!! :p

KÖRNING I HALMSTAD MED OMNEJD PÅ SÖNDAG. KL 13 VID SLOTTSPARKERINGEN :hej :hej :hej :hej

(vi får finbesök från götet :bow )

Blev det nåt åka av eller - kunde inte hänga på, hade lite andra aktiviteter för mig :cool:

fogerty skrev:
Tack för den fina turen i Halmstad fluppen, det var kul att komma ner. Synd att det inte dök upp lite fler halmstadbor nu när det var finbesök från götet :D

Fan va kallt å mörkt det blev på hemvägen, satt å skaka som ett asplöv och lyckades med bedriften att få soppatorsk också :rock

// Fogerty

Tack själv !! kul att ses i verkliga livet :hej
Halmstadborna e lite trötta nu vid stundande höst..kan inget annat än beklaga :whip

Jag var inte ledsen över att jag hade 500 meter hem :slicka

Soppatorsk ?? har du inte soppamätare ?

Skorpan skrev:
o här e vi med fluppen :rock :rock :rock
synd bara att det var lite dåligt med folk som ville åka hoj :confused:
fluppen var en guru på o hitta fina vägar :bow :bow :bow
det här får vi göra om fluppen,var skitskoj :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Tackar för besöket :rock det var skitnajs !! nästa gång (våren :confused: ) så ska ni få se på riktigt fina vägar, Zid och Duccemannen i Halmstad/forumet e duktiga på fina småvägar....

Så..det e klart, detta gör vi helt klart igen !! :cool:

MotoGP rockar fett förresten...tack ödmjukast :hej :bow

Tanten och gubben till vänster frågade om nån vågade utmana dom i längsta wheelie men ingen av pojkarna vågade :p :D

Bifogat

• voho.jpg
    voho.jpg
    112.9 KB · Visningar: 96
Fina bilder fluppen!! Ni fick med motarden till slut ja,hehe.

Jovisst har jag soppamätare men soppan tog slut vid 24 mil denna gång. Brukar ju räcka i 27, jag gillar att gambla lite, tur att skorpan va med så han kunde hämta sopp :D

Det här gör vi om nästa år, helt klart. Å då på sommarn, då finns det lite mer att titta på vid fikat :slicka :slicka

// F

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...