Halmstad

Hallo. Någon som ska upp till Anderstorp nu på onsdag och köra eller? Har anmält mig, ska bli kul med en ny bana.

/Henrik

Ska också upp å köra. Verkar ju bli ett bra gäng från halmstad :tummenupp

Kör den skabbigaste röd/vita r1'an på plats hehe.

Ska också upp å köra. Verkar ju bli ett bra gäng från halmstad :tummenupp

Ja ser ju så ut, själv blir det i långsamma gruppen (blåvit Gixxer), ser ju ut som om Anderstorp är en riktigt shysst bana, kul med lite längre. Sen blir det en sväng upp till Kinnekulle på söndag. Sen tror jag att jag kommer försöka sälja hojen, blir en hel del på jobbet i höst, men den sjukt massa jobb på helger så...tråkiga är ju att behöva sitta och få en massa trista skambud på hojen...

Hur är det med onsdagskörning i falkenberg? Är det bara o dra dit o betala elle är det föranmälning?

Hur är det med onsdagskörning i falkenberg? Är det bara o dra dit o betala elle är det föranmälning?

Bara åka dit och betala. Ibland blir det fullt fort, framförallt när det är både gata/licens. Bäst är nog att åka dit då det bara gatmc, då kör de med tre gatgrupper. Vill man vara helt säker på att få plats får man nog vara där typ vid senast 15:30. Sen tycker jag det ibland kan vara lite rörigt där, typ man hoppar förarmöten och likanade...kan vara lite jobbigt om man aldrig kört där innan.

/Henrik

Sex på parkeringen, jag e på!

Pervo:tuttar

Vem var det som blev stoppad av farbror blå på nissastigen strax utanför Oskarström, igår onsdag, såg bara att det var en svart hoj.
på väg hem från Anderstorp?:gnissla

Ja ser ju så ut, själv blir det i långsamma gruppen (blåvit Gixxer), Sen blir det en sväng upp till Kinnekulle på söndag. ...

Jag körde också i långsamma gruppen, hadde lite race med en blå-vit gixxer, var det du?
Jag och VR-8 ska köra på kinnekulle på söndag, sticker upp redan på lördagen - vandrarhem, men vi syns väl där:yoparty

Last edited:
någon här som kör en mattsvart ducati som blev tagen av polisen utanför laholm i förgår ? såg ut som lite mer än en rutinkotroll:gnissla

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon