Halmstad

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Japp, torsdagar kl 18 brukar det vara och på slottsparkeringen. Personligen vet jag inte om jag hinner men jag ska iallafall försöka dyka upp ikväll.
 

620 Sport

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Ducati 620Sport Ducati 900SS
Blev det nån fin runda idag, Var på mini semester i Malmö med en Astra 1,4 så jag skulle behövt lite hojkörning idag men var inte hemma förrens 21 tyvärr, Blir väl imon om solen e kvar. Värvade nog en ny medlem till körningen vid BoB. Stog där med sin nyköpta hoj och tjusade :tuttar .
 

gearhead

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Blitz-liter
Värvade nog en ny medlem till körningen vid BoB. Stog där med sin nyköpta hoj och tjusade :tuttar .

Låter bra det, för i mitt fall är det nog färdigkört för i år. Var lite för het på Kinnekulle så nu dröjer det ett tag innan hojen är körklar...men men så kan det gå när hornen växer, med facit i hand skulle jag nog inte försökt köra om riktigt så hårt...men Stones R1:a var alldels för snygg för att släppa utom synhåll...:D
 

Göken

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Gixxer
Låter bra det, för i mitt fall är det nog färdigkört för i år. Var lite för het på Kinnekulle så nu dröjer det ett tag innan hojen är körklar...men men så kan det gå när hornen växer, med facit i hand skulle jag nog inte försökt köra om riktigt så hårt...men Stones R1:a var alldels för snygg för att släppa utom synhåll...:D

jag trodde inte det var så svårt att komma om den.......:D
 

gearhead

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Blitz-liter
jag trodde inte det var så svårt att komma om den.......:D

:D Nä det var det nog inte, dock är ju inte Stone sen på att ladda på rejält vid utgångarna (kanske är Michelin Race ett däck att sats på)...men tyvärr så var det ett gäng andra som var lite svåra att komma om. Men skämt å sido, ibland kan de där reglerna med att bara tillåta omkörningar på rakor vara lite dumma, då jag ibland tycker att det kan vara lättare att köra om i just kurvor, typ om man glider förbi i utgången, än att pressa sig förbi på rakor. Men men, nu vet jag i alla fall hur mycket man kan gasa med nedlägg...:gnissla

Marcussen trodde att jag kanske skulle kunna få hojen igen i typ september, så det blir förmodligen lite mer köra i år...:tummenupp
 
Last edited:

Göken

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Gixxer
Oj oj det va länge sedan. Det va ju på den tiden man va ute och söndagsåkte och luktade på blomorna. :D

Det gör du ju fortfarande på alla banor i sverige förutom Anderstorp. även en ko på ängen kan ju ha tur ibland... så kom inte och va tyken nu!
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Imorgon är det träff klockan 18 på slottsparkeringen för en liten runda om vädret inte blir blött. I övermorgon också såklart.... torsdag då :gnissla
 

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Ort
västkusten
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
Gratulerar!:tummenupp
Då va det dig jag såg körandes på kristinehedsvägen utanför Eu-bildelar på din egen hoj. Såg stabilt ut.:tummenupp Bankörning nästa..

tackar tackar :tummenupp det var det kanske.... klart jag ska upp och köra bana!! hur många tider finns det kvar på falkenbergs banan ???
 

titan

Man lever bara en gång...
Gick med
4 Aug 2005
Ort
Halmstad
Hoj
CBR 1000 RR
klart jag ska upp och köra bana!! hur många tider finns det kvar på falkenbergs banan ???

Grattis till körkotet...
En tid kvar vad jag vet. onsdag 29/8 mellan kl 17.00-20.00
kostar 350 kr och man kör 15 minuters pass.
Bör va där runt 16.30 åtminstone för att va säker en plats.
hoppas vi ses där
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top