Halmstad

Anehall

www.gasolinemagazine.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
TRX850 -95 Speziale och R1 -98/01 banhoj
Hallo. Någon som ska upp till Anderstorp nu på onsdag och köra eller? Har anmält mig, ska bli kul med en ny bana.

/Henrik

Ska också upp å köra. Verkar ju bli ett bra gäng från halmstad :tummenupp

Kör den skabbigaste röd/vita r1'an på plats hehe.
 

gearhead

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Blitz-liter
Ska också upp å köra. Verkar ju bli ett bra gäng från halmstad :tummenupp

Ja ser ju så ut, själv blir det i långsamma gruppen (blåvit Gixxer), ser ju ut som om Anderstorp är en riktigt shysst bana, kul med lite längre. Sen blir det en sväng upp till Kinnekulle på söndag. Sen tror jag att jag kommer försöka sälja hojen, blir en hel del på jobbet i höst, men den sjukt massa jobb på helger så...tråkiga är ju att behöva sitta och få en massa trista skambud på hojen...
 

Kal

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Ort
Halmstad
Hoj
R6 -01
Hur är det med onsdagskörning i falkenberg? Är det bara o dra dit o betala elle är det föranmälning?
 

gearhead

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Blitz-liter
Hur är det med onsdagskörning i falkenberg? Är det bara o dra dit o betala elle är det föranmälning?

Bara åka dit och betala. Ibland blir det fullt fort, framförallt när det är både gata/licens. Bäst är nog att åka dit då det bara gatmc, då kör de med tre gatgrupper. Vill man vara helt säker på att få plats får man nog vara där typ vid senast 15:30. Sen tycker jag det ibland kan vara lite rörigt där, typ man hoppar förarmöten och likanade...kan vara lite jobbigt om man aldrig kört där innan.

/Henrik
 

stone

mek@spoonvalleyracing.se , depåtomte :-)
Gick med
11 May 2005
Ort
Halmstad
Hoj
KTM 690 SMC R
Sex på parkeringen, jag e på!

Pervo:tuttar

Vem var det som blev stoppad av farbror blå på nissastigen strax utanför Oskarström, igår onsdag, såg bara att det var en svart hoj.
på väg hem från Anderstorp?:gnissla

Ja ser ju så ut, själv blir det i långsamma gruppen (blåvit Gixxer), Sen blir det en sväng upp till Kinnekulle på söndag. ...

Jag körde också i långsamma gruppen, hadde lite race med en blå-vit gixxer, var det du?
Jag och VR-8 ska köra på kinnekulle på söndag, sticker upp redan på lördagen - vandrarhem, men vi syns väl där:yoparty
 
Last edited:

*Madmax*

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2004
Ort
Falkenberg
Hoj
R1 -00
Ni får hojta till om ni vill ha med folk från Falkenberg! alltid roligare om man är flera som kör! mvh Nicklas.
 

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Ort
västkusten
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
någon här som kör en mattsvart ducati som blev tagen av polisen utanför laholm i förgår ? såg ut som lite mer än en rutinkotroll:gnissla
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top