Fluxir
Min motorcykel har sex...
Dom har ju förutsättningarna att bli något iaf.. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
honkiie skrev:På vilket sätt tycker du inte att det är kul??![]()

prulle skrev:Hur kan ni äns skratta åt ett så tragiskt öde som dom har gått till mötes?![]()
Desutom låter dom förjävligt.![]()
Nä tackar vet jag vårt dvenska band ultimatule..![]()

Koskela skrev:Jaa de är ju så bra de med!![]()
valmers skrev:Detta är lika intressant varje gång. Varför är det OK för exempelvis Mikael Wie att sjunga sin kommunistiska propaganda, när detta anses så hemskt?
valmers skrev:Detta är lika intressant varje gång. Varför är det OK för exempelvis Mikael Wie att sjunga sin kommunistiska propaganda, när dessa två flickors tilltag anses så hemskt?
valmers skrev:Detta är lika intressant varje gång. Varför är det OK för exempelvis Mikael Wie att sjunga sin kommunistiska propaganda, när dessa två flickors tilltag anses så hemskt?
honkiie skrev:Jag tyckte det var skitkul, betyder det att jag är störd?
pogo skrev:Det här är väl att gå för långt:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,718485,00.html

Dee_cati skrev:Jag tycker också att det var lite kul men skrattar inte åt deras filosofi på det sättet. MEst åt att det fortfarande finns sådana människor. Lika skoj som dessa fundamentalister inom all sorts religion som är lika illa som hitler.
Det är knappast värre än alla dessa förbannade gubbsjuka dansband som har snygga 16-20-åringar som sjunger i bandet. Och det låter minst lika illa om den musiken. Eller folkmusik. Eller värst av allt, den värsta sortens "gangsta-hiphop".

Är de seriösa 
Synd bara att massmedia är så jävla konsekvent vänstervriden.Master_ skrev:Satt precis och funderade på samma sak.. För vissa är ju detta samma sak. Dessutom så har ju kommunismen massakerat fler offer i form av massmord än vad nazisterna gjorde under kriget.. Detta dessutom i nutid... Synd bara att massmedia är så duktiga på att vinkla allt.![]()
Flamma77 skrev:Därför att hans sångtexter är snällare och han har bättre sångröst?

KalleNorton skrev:Trevligt med politiskt engagerad ungdom!![]()
Den va rolig!!!Ja, faktiskt. Ser ut att vara nån svensk folkvisamarcus_136 skrev:Videon: http://www.nationalvanguard.org/docs/video/prussianblue-victoryday.wmv
Bara jag som tycker att det ser väldigt svenskt ut![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |