Haha... Nazister

Hur kan ni äns skratta åt ett så tragiskt öde som dom har gått till mötes? :mad:
Desutom låter dom förjävligt.:zpy

Nä tackar vet jag vårt dvenska band ultimatule.. :rolleyes:

prulle skrev:
Hur kan ni äns skratta åt ett så tragiskt öde som dom har gått till mötes? :mad:
Desutom låter dom förjävligt.:zpy

Nä tackar vet jag vårt dvenska band ultimatule.. :rolleyes:

Jaa de är ju så bra de med! :huvet

Koskela skrev:
Jaa de är ju så bra de med! :huvet

Inte direkt...
Men dom kan jag ialla fall accptera att folk lyssnar på då de i 99 fall av 100 handlar om simpel självgodhet, eller med ett fint ord patrotism.

Men att hylla en mass mördare kan man inte försvara.

Detta är lika intressant varje gång. Varför är det OK för exempelvis Mikael Wie att sjunga sin kommunistiska propaganda, när dessa två flickors tilltag anses så hemskt?

valmers skrev:
Detta är lika intressant varje gång. Varför är det OK för exempelvis Mikael Wie att sjunga sin kommunistiska propaganda, när detta anses så hemskt?

Jag skulle sätta en slant på medias påverkan, men jag vet inte...

valmers skrev:
Detta är lika intressant varje gång. Varför är det OK för exempelvis Mikael Wie att sjunga sin kommunistiska propaganda, när dessa två flickors tilltag anses så hemskt?

Jag har ingen anning om vem mekael wie är så ja kan inte säga nått om det, men om han också hyllar en massmördare/folkmördare så tycker jag inte det är okej..

valmers skrev:

Därför att hans sångtexter är snällare och han har bättre sångröst?

honkiie skrev:
Jag tyckte det var skitkul, betyder det att jag är störd?

Jag tycker också att det var lite kul men skrattar inte åt deras filosofi på det sättet. MEst åt att det fortfarande finns sådana människor. Lika skoj som dessa fundamentalister inom all sorts religion som är lika illa som hitler.
Det är knappast värre än alla dessa förbannade gubbsjuka dansband som har snygga 16-20-åringar som sjunger i bandet. Och det låter minst lika illa om den musiken. Eller folkmusik. Eller värst av allt, den värsta sortens "gangsta-hiphop".

Dee_cati skrev:
Jag tycker också att det var lite kul men skrattar inte åt deras filosofi på det sättet. MEst åt att det fortfarande finns sådana människor. Lika skoj som dessa fundamentalister inom all sorts religion som är lika illa som hitler.
Det är knappast värre än alla dessa förbannade gubbsjuka dansband som har snygga 16-20-åringar som sjunger i bandet. Och det låter minst lika illa om den musiken. Eller folkmusik. Eller värst av allt, den värsta sortens "gangsta-hiphop".

Både ja och nej. Ingen av dom (Äförutom religonerna) sjunger väll om att folkmord är rätt?

valmers skrev:

Satt precis och funderade på samma sak.. För vissa är ju detta samma sak. Dessutom så har ju kommunismen massakerat fler offer i form av massmord än vad nazisterna gjorde under kriget.. Detta dessutom i nutid... Synd bara att massmedia är så duktiga på att vinkla allt. :huvet

Lyssnade på Låten.. :rofl :rofl Är de seriösa :va

Last edited:
Master_ skrev:
Satt precis och funderade på samma sak.. För vissa är ju detta samma sak. Dessutom så har ju kommunismen massakerat fler offer i form av massmord än vad nazisterna gjorde under kriget.. Detta dessutom i nutid... Synd bara att massmedia är så duktiga på att vinkla allt. :huvet
Synd bara att massmedia är så jävla konsekvent vänstervriden.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg