Mitt inlägg handlade inte om ifall man ska dra snuten eller inte, det handlar om varför folk gör det.
Åsså till pissmyrans inlägg:
Återigen, jag lade ingen fördel eller nackdel i själva handligen - bara en förklaring till orsaken. Visst är en smitning att utsätta sig själv och andra för en ökad risk, men som 'förövaren' nog inte alls tycker är onödig. Dessutom tror jag inte att dom som drar snuten tycker att själva åkturen är speciellt cool... däremot nog en ganska häftig adrenalin-rush...
Och att undvika risker... jag tror nog att bara att sätta sig på en hoj innebär en ökad risk (onödig?).
Alltså : Vill man inte ta risker i trafiken så kan man stanna hemma och riskera liggsår
Personligen så kommer jag nog aldrig att dra snuten, hur fan ska jag lyckas med det med min eu-moppe ?
Bear skrev:Hellre levande på läktaren än (kanske)död i matchen.......
varit av med lappen två ggr och ingen av gångerna föll det mig in att dra... Jag kanske är en mes, vad vet jag, men jag tog ialla fall straffet som en man ....(fick cykla till jobbet, 5 mil enkel resa, i två månader)
Åsså till pissmyrans inlägg:
Återigen, jag lade ingen fördel eller nackdel i själva handligen - bara en förklaring till orsaken. Visst är en smitning att utsätta sig själv och andra för en ökad risk, men som 'förövaren' nog inte alls tycker är onödig. Dessutom tror jag inte att dom som drar snuten tycker att själva åkturen är speciellt cool... däremot nog en ganska häftig adrenalin-rush...
Och att undvika risker... jag tror nog att bara att sätta sig på en hoj innebär en ökad risk (onödig?).
Alltså : Vill man inte ta risker i trafiken så kan man stanna hemma och riskera liggsår

Personligen så kommer jag nog aldrig att dra snuten, hur fan ska jag lyckas med det med min eu-moppe ?
Originally posted by Pissmyran
Jag förstår varför man gör det, men min åsikt är ändå att det är fel.
Att smita tycker jag är att utsätta sig själv och andra för en onödig risk, särskilt som man i det läget antagligen får lite ökad puls och kanske inte presterar på topp...
Last edited: