Video Hade tråkigt så redigera lite! (motocross)

skrikig musik som man enbart blir galen av och sen blev det skitboring efter slowmotionklippet. började ju iaf bra :tummenupp tur man inte slösade så värst många minuter :D.

Tyckte de var go stämmning i början men sen tycker jag inte riktigt att cross klippet passade in :va Kanske skulle de varit i slowmotion också med svartvitt? :D

Jag tycker i alla fall att det var kul och se ett klipp från någon som gasar lite bland alla som måste lägga upp egna filmklipp där dom vinglar runt med styrfart. Det gav i alla fall mig lite åksug.

Jag tycker i alla fall att det var kul och se ett klipp från någon som gasar lite bland alla som måste lägga upp egna filmklipp där dom vinglar runt med styrfart. Det gav i alla fall mig lite åksug.

Han gasa ju bara på ett par ggr inför ett par hopp, som han inte direkt hoppade över, så ja vette fan.

Försök med att ha kvar ditt intro men så kör du lite annan musik till själva körningen och lite fler vinklar, inte för att jag själv gjort en bra hojfilm men att endast se en hel film ur samma vinkel är för jävla tråkigt så ha 2-3 gopro kameror och filma från lite olika vinklar för bästa resultat eller bara be din polare ta lite bilder/filma brevid. :banana

Vill se en färdig film:tummenupp

Tackar! :tummenupp

Han gasa ju bara på ett par ggr inför ett par hopp, som han inte direkt hoppade över, så ja vette fan.

Du har aldrig sett mig köra så du ska bara va tyst. Sen klippen som är med i filmen är ifrån en vanlig träning så ingen överseriös körning direkt.. Kan komma över hoppen som är på den banan utan några som helst problem. Men kan tillägga att banan va lerig och ganska uppkörd...

Försök med att ha kvar ditt intro men så kör du lite annan musik till själva körningen och lite fler vinklar, inte för att jag själv gjort en bra hojfilm men att endast se en hel film ur samma vinkel är för jävla tråkigt så ha 2-3 gopro kameror och filma från lite olika vinklar för bästa resultat eller bara be din polare ta lite bilder/filma brevid. :banana

Vill se en färdig film:tummenupp

Tack för tipsen! :tummenupp Jag hade bara film från en körning så de vart inte mer än såhär, va bara en kul grej typ :) Blir nog ingen film mer iår tyvärr, är trött på att köra när de är sånt här skitväder hela tiden!
Men till nästa säsong blir de nog lite feta filmer förhoppningsvis :)

Tackar! :tummenupp

Du har aldrig sett mig köra så du ska bara va tyst. Sen klippen som är med i filmen är ifrån en vanlig träning så ingen överseriös körning direkt.. Kan komma över hoppen som är på den banan utan några som helst problem. Men kan tillägga att banan va lerig och ganska uppkörd...

Jo, jag såg ju precis filmen, o det var den jag kommenterade, helt ovidkommande huruvida du kommer över hoppen annars eller ej, ger en mille på att du åker jävligt mycket fortare än mig men du måste ju hålla med om att det inte var värst mycket gasande, ellerhur?

Jag gillade det!
Nu vart jag tvungen och kolla efter en ny cross..
Det är ditt fel! :crash

Jo, jag såg ju precis filmen, o det var den jag kommenterade, helt ovidkommande huruvida du kommer över hoppen annars eller ej, ger en mille på att du åker jävligt mycket fortare än mig men du måste ju hålla med om att det inte var värst mycket gasande, ellerhur?

Ja de kan jag hålla med, latjar runt mest! Varken något överseriöst klipp eller körning! Men aja skit samma! :fyllisar

Jag gillade det!
Nu vart jag tvungen och kolla efter en ny cross..
Det är ditt fel! :crash

Tackar!
Lugnt, kan ta på mig de! ;)

En teaser, är ju till för att få en lite extra sugen på en film. Så nu får du allt ut och köra och göra den där filmen :gnissla:gnissla

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026