Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker i alla fall att det var kul och se ett klipp från någon som gasar lite bland alla som måste lägga upp egna filmklipp där dom vinglar runt med styrfart. Det gav i alla fall mig lite åksug.
Jag tycker i alla fall att det var kul och se ett klipp från någon som gasar lite bland alla som måste lägga upp egna filmklipp där dom vinglar runt med styrfart. Det gav i alla fall mig lite åksug.
Han gasa ju bara på ett par ggr inför ett par hopp, som han inte direkt hoppade över, så ja vette fan.
Försök med att ha kvar ditt intro men så kör du lite annan musik till själva körningen och lite fler vinklar, inte för att jag själv gjort en bra hojfilm men att endast se en hel film ur samma vinkel är för jävla tråkigt så ha 2-3 gopro kameror och filma från lite olika vinklar för bästa resultat eller bara be din polare ta lite bilder/filma brevid.
Vill se en färdig film![]()
Tackar!
Du har aldrig sett mig köra så du ska bara va tyst. Sen klippen som är med i filmen är ifrån en vanlig träning så ingen överseriös körning direkt.. Kan komma över hoppen som är på den banan utan några som helst problem. Men kan tillägga att banan va lerig och ganska uppkörd...
Jo, jag såg ju precis filmen, o det var den jag kommenterade, helt ovidkommande huruvida du kommer över hoppen annars eller ej, ger en mille på att du åker jävligt mycket fortare än mig men du måste ju hålla med om att det inte var värst mycket gasande, ellerhur?
Jag gillade det!
Nu vart jag tvungen och kolla efter en ny cross..
Det är ditt fel!![]()
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026