CorbenDallas
Memento te mortalem esse!
Kay skrev:Jo det vet jag. Men det är väl rakt fram som räknas?![]()
-Det är iaf det vi pratar om i tråden från början jueeeeh.![]()
Är det???
Citat Marsipulami: "Men det var inte på helt rak väg utan lite krokig"...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kay skrev:Jo det vet jag. Men det är väl rakt fram som räknas?![]()
-Det är iaf det vi pratar om i tråden från början jueeeeh.![]()

Den går grymt bra, perfekt när man ska från punk a till b, men spänningsfaktorn är låg, därför är de tur att man har tillgång till lite andra åkhållundan skrev:![]()
![]()
Så är det bara... Hur går A3:an då???
Å varför tjör du påssche? Tjöp min hoj så blir du glad![]()

CorbenDallas skrev:Är det???
Citat Marsipulami: "Men det var inte på helt rak väg utan lite krokig"...![]()
<- KayAnthrax skrev:Gt3 finns bara som 996, medan Gt2 finns som både och.
Kite e klockers.... jag är kass. Har bara provat en gång, men FAN va sköj...kajlyl skrev:Den går grymt bra, perfekt när man ska från punk a till b, men spänningsfaktorn är låg, därför är de tur att man har tillgång till lite andra åk
Har inte råd med hoj i år, har hittat en ny hobby som e betydligt billigare tillsvidare.. kitesurfing! ..vi ses i tylösand![]()

orka_matte skrev:Vad är skillnaden mellan 996 o 993 i Gt2 utförandet?![]()
Kay skrev:993 är en karossen innan 996 (båda heter 911, men 993/996 är namnet för respektive årsmodeller) och tillverkades fram till 98 om jag inte mins fel. 450hk, i stort sätt lika snabb som nya GT2.

orka_matte skrev:jahatrodde inte de hade med årsmodell o göra utan mer om man kunde få gt2an med typ styvare chaissi lr nåt, o då skulle den heta nåt annat. Den gammla Gt2an såg väl mer tävlingsaktig än nuvarande? eller e jag ute o cyklar nu igen?
![]()
kajlyl skrev:Har för mig att det byggdes väldigt få 993 GT2, medans det finns gått om 996or
skillnaden är väl typ: nyare, bättre, snabbare, starkare, enklare o.s.v..
Kay: då e du rätt nöjd me nya 997 va?
Hur lyckas ni köra dom?Kay skrev:-Skojjar du; det bästa av 3 världar; 993ans front (nästan), 996ans rumpa(nästan), 997ans nya teknik och chassiHelt underbart
Kan knappt vänta att ta den för en liten "spinn".![]()
hållundan skrev:Hur lyckas ni köra dom?
Ring mig nästa gång.
JAG VILL!!!!!!!!!!!11Kay skrev:En Zatzy-moderator får många kontakter, och leka med mycket![]()
e du sånn du?!Kay skrev:En Zatzy-moderator får många kontakter, och leka med mycket![]()
utan fungerade stötdämperi
, det är helt klart en lite annorlunda spänning att köra än någon ännu tillverkad Porsche, min Volvo är spännande & underhållande i varje kurva oavsett hastighet.....ja....det vill säga...hm....den toppar ju inte mer än 160...men då krävs det inte ens någon kurva, eller ens en liten ojämnhet i asfalten för att det skall bli Ooooooonööööödigt spännande
.......åsen krävs ju förstås en raka på en så där 1.5 mil för att uppnå den smått ooootroooooliga hastigheten. Ni som vill åka Turbo......köp min Hoj..
..innan jag ångrar mig, går rätt hyffsat......

Lätt att han kan... Men den är roligare på vintern. Då kan man schladda och värma sig i den beiga plyschen å lyssna på Cliff Richards i bandaren när värmen går på högvarvTurbo skrev:Uj Uj UJ.....faan, du tror inte farsgubben din kan bjuda ett gammalt vrak på en provtur i volvo vidundret....? tänk att bara få sitta där och smeka Plyschen......![]()
![]()
![]()
![]()

hållundan skrev:Lätt att han kan... Men den är roligare på vintern. Då kan man schladda och värma sig i den beiga plyschen å lyssna på Cliff Richards i bandaren när värmen går på högvarv
![]()
![]()
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|